Ik denk juist dat mensen die vanuit de wereld komen, een waardevolle bijdrage kunnen leveren op dit forum. Daarbij: er is niet zoiets als een 'reformatorische dogmatiek'. Uiteindelijk willen we allemaal de Bijbel naspreken.Van Ewijk schreef:Ik denk dat ik er nu toch niet onder uit kom om deze vraag te stellen, aangezien men hier sterk ageert tegen de brede toegang tot dit Forum.
Het lijkt er zich naar toe te bewegen dat er enkele bezwaren kleven aan de aanwezigheid van mensen die niet de reformatorische dogmatiek delen.
Ikzelf ben alles behalve gereformeerd opgevoed, (u kent mijn geschiedenis wellicht wel) maar ben een volwassen gedoopte christen die zich hier heeft aangemeld vanwege mijn waardering voor de reformatorische zuil en de standpunten alhier.
Echter, met het lezen van dit alles vraag ik mij nog steeds af of de aanwezigheid van mensen zoals ik hier nog langer wenselijk is, dat wil zeggen, van origine zonder kerkelijke achtergrond.
Vergis ik mij hierin of kunt u allen mij in alle eerlijkheid niet gerust stellen?
Dus wat mij betreft: blijf (al heb ik je nog niet kunnen overtuigen van mijn bezwaren tegen de Groot Nieuws Bijbel