De filialen van prijsvechter Aldi in Noord-Duitsland hebben deze week bijbels in de aanbieding. In 2350 filialen is de Groot-Nieuwsbijbel voor E11,99 verkrijgbaar.
(bron Metro van wo. 26 nov 2003)
En wat vinden we er van?
Aldi doet bijbels in de aanbieding
:,:,:,:,:,:,:,:,:,
zolang hij niet wordt vastgehouden door een dame in een pyamabroek denk ik wel:,:,:,:,:,:,
sorry het is beetje flauw maar moest het ff kwijt:stu
[Aangepast op 27/11/03 door Billy]
zolang hij niet wordt vastgehouden door een dame in een pyamabroek denk ik wel:,:,:,:,:,:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Voor deze keer hebben ze bij de Aldi pyamarokken in de reclame. Speciaal voor deze actie:D
Oorspronkelijk gepost door Billy
:,:,:,:,:,:,:,:,:,
-
- Contacteer:
Grootnieuwsbijbel is beter als 'het boek' omdat ze (team van bijbelkenners) nauwkeurig tewerk gegaan zijn met gebruik van de oude handschriften. Het boek' is geschreven door een duitser die elke dag 3 uur in de trein zat en niks te doen had.Oorspronkelijk gepost door MatthijsDe inhoud ook?Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy want schijnt wel echt van goede kwaliteit te zijn dus ja...
(Ik ken deze bijbel niet)
- jakobmarin
Re: Aldi doet bijbels in de aanbieding
Opnieuw bijbels in de aanbieding bij de ALDI! Mooi zeg.
ESSEN – Bij prijsvechter ALDI in Duitsland liggen vanaf maandag Bijbels in de schappen. Gewoon, naast het vruchtensap, de sokken en de batterijen.
Het gaat om een uitgave van het Duitse Bijbelgenootschap, zo verklaarde de discounter desgevraagd tegenover de Duitse persdienst Idea. Geïnteresseerden moeten er 12,99 euro voor neertellen. De Bijbel heeft een aantal schutbladen voor gegevens over doop, huwelijk, communie, belijdenis en overlijden.
Zo’n 2500 filialen van ALDI Nord bieden de uitgave aan.
bron: http://www.refdag.nl
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.