Aldi doet bijbels in de aanbieding

Plaats reactie
moderne gelovige

Aldi doet bijbels in de aanbieding

Bericht door moderne gelovige »

De filialen van prijsvechter Aldi in Noord-Duitsland hebben deze week bijbels in de aanbieding. In 2350 filialen is de Groot-Nieuwsbijbel voor E11,99 verkrijgbaar.
(bron Metro van wo. 26 nov 2003)

En wat vinden we er van?
Olli

Bericht door Olli »

Wat gaaf!!

Ik vind het wel een goede actie hoor, dat je Gods woord nu ook in de supermarkt kunt kopen!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

WEl beetje raar idee, maar wat zou er op tegen zijn. Dnek niet veel. Of de mensen ze kopen is punt twee.
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Tja is toch niks mis mee, als je wat minder rijk bent dan kan je nu ook is een echte mooie bijbel kopen, want schijnt wel echt van goede kwaliteit te zijn dus ja...
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy want schijnt wel echt van goede kwaliteit te zijn dus ja...
De inhoud ook?

(Ik ken deze bijbel niet)
Liever Turks dan Paaps
Billy

Bericht door Billy »

:,:,:,:,:,:,:,:,:,

zolang hij niet wordt vastgehouden door een dame in een pyamabroek denk ik wel:,:,:,:,:,:,

sorry het is beetje flauw maar moest het ff kwijt:stu

[Aangepast op 27/11/03 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
nicname

Bericht door nicname »

Zal wel niet gebeuren, want volgens mij is het maar in 1 of een paar filialen.

Overigens grappig om die advertenties van ALdi te vergelijken in het RD met een andere krant. (krijg je van die pyamabroek verhalen, Billy)
Jootje

Bericht door Jootje »

Voor deze keer hebben ze bij de Aldi pyamarokken in de reclame. Speciaal voor deze actie:D
Oorspronkelijk gepost door Billy
:,:,:,:,:,:,:,:,:,

zolang hij niet wordt vastgehouden door een dame in een pyamabroek denk ik wel:,:,:,:,:,:,

sorry het is beetje flauw maar moest het ff kwijt:stu

[Aangepast op 27/11/03 door Billy]
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Oorspronkelijk gepost door Pink Ivy want schijnt wel echt van goede kwaliteit te zijn dus ja...
De inhoud ook?

(Ik ken deze bijbel niet)
Grootnieuwsbijbel is beter als 'het boek' omdat ze (team van bijbelkenners) nauwkeurig tewerk gegaan zijn met gebruik van de oude handschriften. Het boek' is geschreven door een duitser die elke dag 3 uur in de trein zat en niks te doen had.
jakobmarin

Re: Aldi doet bijbels in de aanbieding

Bericht door jakobmarin »

Opnieuw bijbels in de aanbieding bij de ALDI! Mooi zeg.
ESSEN – Bij prijsvechter ALDI in Duitsland liggen vanaf maandag Bijbels in de schappen. Gewoon, naast het vruchtensap, de sokken en de batterijen.

Het gaat om een uitgave van het Duitse Bijbelgenootschap, zo verklaarde de discounter desgevraagd tegenover de Duitse persdienst Idea. Geïnteresseerden moeten er 12,99 euro voor neertellen. De Bijbel heeft een aantal schutbladen voor gegevens over doop, huwelijk, communie, belijdenis en overlijden.

Zo’n 2500 filialen van ALDI Nord bieden de uitgave aan.
bron: http://www.refdag.nl
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Plaats reactie