Je gaf zelf toe dat je anders bent gaan modereren. Ik geloof best dat het geen bewuste verandering is geweest maar de verandering is er wel. Als forummers zoals Zonderling en huisman dit forum verlaten vanwege deze verandering mogen de moderators zich afvragen hoe dat komt.Tiberius schreef:Ik denk niet, dat er hier sprake is van een verandering. Het is meer een golfbeweging.huisman schreef:Als het doel van het RF geworden is om een "vrijplaats" te zijn zoals door Jongere omschreven zijn wij als forum wel totaal veranderd. Misschien is die verandering best wel legitiem maar wel een grote verandering.
Voordat ik hier moderator was, heb ik ook wel eens geklaagd, dat het hier meer een Remo-forum was dan een Refo-forum. Maar volgens mij wordt er nu veel minder tegen de belijdenisgeschriften aan geschopt/geschuurd als toen. Dus in dat opzicht is het voor jou juist een verbetering.
Ik begrijp heel goed dat het modereren vrijwilligerswerk is door mensen die nog veel andere dingen te doen hebben. Toch wil ik graag aan het hele moderator team een paar vragen stellen. Of jullie de tijd en de lust hebben om deze vragen te beantwoorden mogen jullie natuurlijk zelf bepalen.
1. Is mijn omschrijving van de doelgroep van het RF namelijk het bevindelijke deel van de reformatorische gezindte accuraat ? Zo nee kunnen jullie een andere omschrijving geven?
2.Is de aanbeveling van Jongere om het RF te gebruiken als "vrijplaats" ook jullie intentie?
3.Zou de koersverandering in het modereren niet uitgelegd moeten worden zodat de forummers weten waar ze aan toe zijn?
4. Kunnen jullie mijn postteller op 10.000 zetten

Hopelijk heeft dit topic bij jullie als mods en bij de andere forummers een denken opgang gebracht over het doel van dit forum.
Ik wil graag zonder boze gezichten dit forum verlaten en wens de broeders en zusters alle goeds toe.
(Het gebruik van broeders en zusters is een typisch CGK gebruik die in onze gezindte niet alom gewaardeerd wordt. Maar wij zijn iig broeders en zusters in Adam )