moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Daar hoef je toch geen auto voor te hebben..., ik heb zelf overdag wel een autootje, maar we gaan ook wel fietsend of lopend weg...ook als het regenthenriët schreef:moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wandelen met parapluie of zonder?Orchidee schreef:Daar hoef je toch geen auto voor te hebben..., ik heb zelf overdag wel een autootje, maar we gaan ook wel fietsend of lopend weg...ook als het regenthenriët schreef:moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
zonder (blijft toch droog)jvdg schreef:Wandelen met parapluie of zonder?Orchidee schreef:Daar hoef je toch geen auto voor te hebben..., ik heb zelf overdag wel een autootje, maar we gaan ook wel fietsend of lopend weg...ook als het regenthenriët schreef:moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
999 of 1000 postings
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
In jouw geval is die inhoud vaak waardevol.
Op naar de 500.0000 postings.
Leuteren op RF of alleen serieus inhoudelijk?
Leuterenjvdg schreef:Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
(kan het misnte kwaad geloof ik)
Als je moest kiezen, welk land je zou moeten wonen:
Deuschland of Belgique/België/Belgien
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Duitschland. Want: wel grote schnitzels, geen taalstrijd.-DIA- schreef:Leuterenjvdg schreef:Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
Nieuw of tweedehands?
tweedehands. Vaak leuker, altijd betaalbaarder, altijd milieuvriendelijker.Mister schreef:Duitschland. Want: wel grote schnitzels, geen taalstrijd.-DIA- schreef:Leuterenjvdg schreef:Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
Nieuw of tweedehands?
Marktplaats of EBay?
Marktplaats, ik heb geen ervaring met E bay...Zita schreef: Marktplaats of EBay?
Zonnebril op sterkte of meekleurende glazen?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Even naar boven halen, want jvdg stelde zomaar een tweetal terwijl ik er al 1 had gesteld(zie boven), kwam doordat iemand anders ergens een opmerking over maakte, wat het spel op zich niet raakte.Gijs83 schreef:de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Met zon in de tuin met een boekje of de natuur in
zo ver mogelijk fietsen of elke keer even van de fiets afstappen?
Sorry, Gijs.Gijs83 schreef:Even naar boven halen, want jvdg stelde zomaar een tweetal terwijl ik er al 1 had gesteld(zie boven), kwam doordat iemand anders ergens een opmerking over maakte, wat het spel op zich niet raakte.Gijs83 schreef:de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Nou Gijs hier komt tie...Gijs83 schreef:Even naar boven halen, want jvdg stelde zomaar een tweetal terwijl ik er al 1 had gesteld(zie boven), kwam doordat iemand anders ergens een opmerking over maakte, wat het spel op zich niet raakte.Gijs83 schreef:de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Elke keer even van de fiets afstappen...om te genieten van de natuur en om even bij te komen...
Maar ik zal mijn vraag ook nog maar een keer stellen...
Zonnebril op sterkte of meekleurende glazen?
Zonnebril op sterkte. Als je met meekleurende glazen een lichte kamer in loopt zie je er zo stom uit (vind ik) met die donkere glazen in je bril.
Eten wat gezond is of eten wat lekker is.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Het liefst beiden...lekker en gezond etenvlinder schreef:
Electrisch of op gas koken?
gas!gas!gas! (jaja, hier spreekt elektisch-frustratie)Orchidee schreef:Het liefst beiden...lekker en gezond etenvlinder schreef:
Eten wat gezond is of eten wat lekker is.![]()
Electrisch of op gas koken?
Pakjes, potjes en mixjes of alles vers?