gas!gas!gas! (jaja, hier spreekt elektisch-frustratie)Orchidee schreef:Het liefst beiden...lekker en gezond etenvlinder schreef:
Eten wat gezond is of eten wat lekker is.![]()
Electrisch of op gas koken?
Pakjes, potjes en mixjes of alles vers?
gas!gas!gas! (jaja, hier spreekt elektisch-frustratie)Orchidee schreef:Het liefst beiden...lekker en gezond etenvlinder schreef:
Beide!Zita schreef:gas!gas!gas! (jaja, hier spreekt elektisch-frustratie)Orchidee schreef:Het liefst beiden...lekker en gezond etenvlinder schreef:
Pakjes, potjes en mixjes of alles vers?
douche, je zult me niet gauw in bad zien liggen.Orchidee schreef:
Douche of bad?
Gijs83 schreef:douche, je zult me niet gauw in bad zien liggen.Orchidee schreef:
Douche of bad?
zon of schaduw?
Gelukkig maar GijsMister schreef:Gijs83 schreef:douche, je zult me niet gauw in bad zien liggen.Orchidee schreef:
Douche of bad?
zon of schaduw?
![]()
![]()
Doe mij maar schaduw, heb een teer huidje
Compaq of Acer?
caravan, t is zo lastig met zo n grote camper om even de stad in te gaan.Ichtus schreef:Gelukkig maar GijsMister schreef:Gijs83 schreef:douche, je zult me niet gauw in bad zien liggen.Orchidee schreef:
Douche of bad?
zon of schaduw?
![]()
![]()
Doe mij maar schaduw, heb een teer huidje
Compaq of Acer?![]()
Acer
Camper of caravan
Heb jij kinderen??? Hoe hou je die dan bezig???Mister schreef:Kleine minicamping. Hoe kleiner hoe beter. Heb er nu één op 't oog voor de zomer. 6 staanplaatsen op 8 hectare! Dát is pas rust. En een ruime plek...
Aanleg of milieu?
Nee, die zijn ons niet gegeven. Als we voor rust gaan, is dat goed mogelijk. Skottelbraai aan. 's Avonds een fles wijn/rosé en een goed boek. Dat is voor mij echt bijkomen.albion schreef:Heb jij kinderen??? Hoe hou je die dan bezig???Mister schreef:Kleine minicamping. Hoe kleiner hoe beter. Heb er nu één op 't oog voor de zomer. 6 staanplaatsen op 8 hectare! Dát is pas rust. En een ruime plek...
Aanleg of milieu?
In jullie situatie kan ik me dat heel goed voorstellen.Mister schreef:Nee, die zijn ons niet gegeven. Als we voor rust gaan, is dat goed mogelijk. Skottelbraai aan. 's Avonds een fles wijn/rosé en een goed boek. Dat is voor mij echt bijkomen.albion schreef:Heb jij kinderen??? Hoe hou je die dan bezig???Mister schreef:Kleine minicamping. Hoe kleiner hoe beter. Heb er nu één op 't oog voor de zomer. 6 staanplaatsen op 8 hectare! Dát is pas rust. En een ruime plek...
Aanleg of milieu?
schoon ...... DE ???henriët schreef: ( en schoon.. tja.. daarvoor moet je naar DE;))
fluitje schreef:schoon ...... DE ???henriët schreef: ( en schoon.. tja.. daarvoor moet je naar DE;))
DE is toch voor de koffie?
Orchidee schreef:Vakanz of Uno Animo?