de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Met zon in de tuin met een boekje of de natuur in
zo ver mogelijk fietsen of elke keer even van de fiets afstappen?
de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
Daar hoef je toch geen auto voor te hebben..., ik heb zelf overdag wel een autootje, maar we gaan ook wel fietsend of lopend weg...ook als het regenthenriët schreef:moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
Wandelen met parapluie of zonder?Orchidee schreef:Daar hoef je toch geen auto voor te hebben..., ik heb zelf overdag wel een autootje, maar we gaan ook wel fietsend of lopend weg...ook als het regenthenriët schreef:moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
zonder (blijft toch droog)jvdg schreef:Wandelen met parapluie of zonder?Orchidee schreef:Daar hoef je toch geen auto voor te hebben..., ik heb zelf overdag wel een autootje, maar we gaan ook wel fietsend of lopend weg...ook als het regenthenriët schreef:moet je wel een auto hebbenhuisman schreef:Met regen uitgaan
Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
Leuterenjvdg schreef:Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
In jouw geval is die inhoud vaak waardevol.
Op naar de 500.0000 postings.
Leuteren op RF of alleen serieus inhoudelijk?
Duitschland. Want: wel grote schnitzels, geen taalstrijd.-DIA- schreef:Leuterenjvdg schreef:Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
(kan het misnte kwaad geloof ik)
Als je moest kiezen, welk land je zou moeten wonen:
Deuschland of Belgique/België/Belgien
tweedehands. Vaak leuker, altijd betaalbaarder, altijd milieuvriendelijker.Mister schreef:Duitschland. Want: wel grote schnitzels, geen taalstrijd.-DIA- schreef:Leuterenjvdg schreef:Maakt nix uit.huisman schreef: zonder (blijft toch droog)
999 of 1000 postings
De inhoud is bepalend.
(kan het misnte kwaad geloof ik)
Als je moest kiezen, welk land je zou moeten wonen:
Deuschland of Belgique/België/Belgien
Nieuw of tweedehands?
Marktplaats, ik heb geen ervaring met E bay...Zita schreef: Marktplaats of EBay?
Even naar boven halen, want jvdg stelde zomaar een tweetal terwijl ik er al 1 had gesteld(zie boven), kwam doordat iemand anders ergens een opmerking over maakte, wat het spel op zich niet raakte.Gijs83 schreef:de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Sorry, Gijs.Gijs83 schreef:Even naar boven halen, want jvdg stelde zomaar een tweetal terwijl ik er al 1 had gesteld(zie boven), kwam doordat iemand anders ergens een opmerking over maakte, wat het spel op zich niet raakte.Gijs83 schreef:de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Nou Gijs hier komt tie...Gijs83 schreef:Even naar boven halen, want jvdg stelde zomaar een tweetal terwijl ik er al 1 had gesteld(zie boven), kwam doordat iemand anders ergens een opmerking over maakte, wat het spel op zich niet raakte.Gijs83 schreef:de natuur in, stukje fietsen, genieten van Gods schepping!huisman schreef:Met regen uitgaan
Het liefst beiden...lekker en gezond etenvlinder schreef:
Eten wat gezond is of eten wat lekker is.