Klopt. Wij hadden onze dochter die vrijdags klachten kreeg. Gelijk test aanvroeg. En pas op maandag kon. Maar wel di de uitslag kreeg. Mijn kan werd zaterdag verkouden en keelpijn . Vroeg gelijk test aan. Mocht di pas. Kreeg zondag koorts..(dus allarmbellen) en volgende dochter kreeg op zondag klachten. Ik heb continu op ma ingelogd op coronatest.nl. kon dus di haar laten testen. Zij kreeg dus wo al uislag. Mijn man pas do. Al met al zijn we bijna week verder. Iedereen zoveel mogelijk afgezonderd. Gelukkig geen corona. De eerste dochter mocht pas weer op pad als laatste testuitslag binnen was. In die tijd mocht ik geen kindjes als gastouder opvangen. Waarschijnlijk heb ik nu diezelfde verkoudheid. Maar twijfel of ik ga testen. Het is echt nog herl lichte verkoudheid. Ben wel blij weer in mijn bed te kunnen slapen. En niet meer "veroordeeld" te zijn tot de bank.helma schreef:Onze (niet thuiswonende) dochter heeft vandaag de uitslag gekregen dat ze positief getest is. Was al vanaf dinsdag in quarantaine met klachten. Ze is alweer aan 't opknappen gelukkig.
Al met al moest ze zo'n 50 uur wachten op de uitslag.. We gingen er al een beetje van uit dat het dan wel negatief zou zijn..
Toch wel kwalijk dat het zo lang duurt voordat je getest kan worden en de uitslag krijgt.
Dacht wel. Als het wel coroa was geweest. Hadden we al bijna een mid week verder geweest voordat het getest was.... best lang.
En omdat we nu zoveel thuis zijn elkaar alleen mmaar aangestoken hebben.