Wat vinden we van Bush

kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door P.Paape
Wat ik vind van Bush?

Kennen jullie die kaartjes die ook via e-mail worden verspreid, waarop je eerst een foto van Bush ziet, en vervolgens een aap?

Dat vind ik van Bush:+
Waarom?
secret boy

Bericht door secret boy »

Origineel geplaatst door P.Paape
Wat ik vind van Bush?

Kennen jullie die kaartjes die ook via e-mail worden verspreid, waarop je eerst een foto van Bush ziet, en vervolgens een aap?

Dat vind ik van Bush:+
Kun je ook ff zo'n kaartje naar mij sturen? :,:,:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Nee Secret Boy als ze niemand anders hadden kunnen vinden hadden ze ook op mij kunnen stemmen, ik wil dat best eens doen voor 4 jaar.
Echt eens een andere politiek in Amerika. De kranten zouden volgens mij volstaan dat er een grote jellerizering plaats vind in Amerika sind president Jelle aan de macht is.
;)
bloob

Bericht door bloob »

Ik zie door het geboom Bush niet meer....:,:,:,
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Zijn er nu nog een paar van gedachten veranderd.... Die Bush eerst niet goed vonden maar nu wel..

Ik blijf er nog steeds bij dat Bush een klasse president is... Een president die voor het christelijke geloof uitkomt en weet goed wat hij doet. Moet er meer van zijn....
WSO

Bericht door WSO »

Ik heb grote twijfels bij Bush. In plaats van met diplomatie te werken, rammelt hij constant met wapens. En wat levert het op? Niks.

We moeten ons geen zand in de ogen laten strooien door het feit dat hij in het openbaar een gebed doet. Hoewel het ten opzichte van het paarse kabinet weldadig aandeed, wil dat nou ook weer niet zeggen dat alles wat hij doet een goede daad is.

Door het succes(?) van Afghanistan denkt hij nu ook Iraq wel even op te rollen. Ik denk dat hij van een koude kermis thuiskomt.
matthijs019

Ik kan me voorstellen dat men Bush niet mag.. Amerikanen lijken erg arrogant en helemaal dat volkje uit Texas... Dat zijn we hier niet gewend...
Madtice

Bericht door Madtice »

Het grote verschil tussen Clinton en Bush is dat Clinton zei dat hij bepaalde goede dingen ging doen, en toen het tegenovergestelde zei, terwijl Bush al niet eens meer probeert de schijn op te houden.
Na zijn eerste honderd dagen (voor 11 sept.) had hij onder andere het volgende op zijn lijstje:

- Het verdrag van Kyoto (milieu) verworpen
- Baghdad gebombardeerd (Wat Daddy kan, kan ik ook)
- Ruzie met China (vanwege dat spioneervliegtuigje)
- Ruzie met de rest van de wereld (vanwege ego(amerikano)-centrisch gedrag en volledig onbenul ten op zichte van de rest van wereld)
- Zijn presidentsschap was gekocht (Je wilt niet weten hoe het er in Florida met die stemmen werkelijk aan toe ging)
- Hij heeft een aantal bedrijven waar hij manager was de grond in gekregen (grappig, 'de grond in gekregen', het waren oliebedrijven)

Maar, de grote maar, onze Amerikaanse leider is een christen! Yes, dus hij is goed!
Niet iedereen die zich christen noemt en zich conservatief gedraagt (de Republikeinen zijn de conservatieven in Amerika, Texaanse Republikeinen zijn mega-conservatief) is per definitie een goede wereldleider.
Persoonlijk denk ik dat Bush geluk heeft met het team dat achter hem staat, en pech met het feit dat hij naar de tabak-, energie-, en transportindustrieen moet luisteren vanwege hun financieren van zijn verkiezingscampagne.
Bush is wereldonkundig, wat hem vergeven kan worden want hij Amerikaan. het is alleen vervelend dat hij zoveel invloed heeft.

Verder is het een prima gozer :,

Matthijs
matthijs019

Wat vind jij de beste president dan Rens..
matthijs019

Rens, waarom zij dan de Amerikaanse Christenen dankbaar en blij dat Bush president geworden is en niet Al Gore.
Madtice

Bericht door Madtice »

Origineel geplaatst door matthijs019
Rens, waarom zij dan de Amerikaanse Christenen dankbaar en blij dat Bush president geworden is en niet Al Gore.
Omdat in Amerika (maar ook in Nederland) het vaak al voldoende is om te zeggen dat je Christen bent, je conservatief te gedragen (anti-abortus, anti-euthenasie) om de christelijke gemeenschap aan je kant te krijgen. Lekker makkelijk, dan krijg je hun stemmen en zit je stevig in het presidentieele zadel. Maar als je verder naar Bush zijn daden kijkt, of tie nou echt christen is of niet, dan is hij tot op heden niet de meest bijdehandte president. Ik had ook liever Al Gore gezien.
matthijs019

OkAy, Rens je mening is duidelijk....

Groeten,

Matthijs
Plaats reactie