Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.

Tiberius schreef:Het is inderdaad een flinke reis naar Zeeland. Misschien kan je dan een dag eerder vertrekken en een overnachting halverwege overwegen.![]()
Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.
Je bedoelt: Nieuw Zeeland?Lilian1975 schreef: Zeeland.... het is een reis![]()
In een tentje in de berm?Tiberius schreef:Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.
O echt?Mara schreef:Je bedoelt: Nieuw Zeeland?Lilian1975 schreef: Zeeland.... het is een reis![]()
![]()
Het is Goes, dat is bereikbaar per autoweg. Je zoeft er vanaf Rotterdam zo naar toe. Als er tenminste geen files staan.In een tentje in de berm?Tiberius schreef:Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.
Een paar jaar geleden hadden wij weleens een dominee die helemaal uit Zeeuws Vlaanderen kwam. Ik had hem willen vragen hoe vroeg hij dan die zondag uit zn bedje moest klimmen, maar tis er nooit van gekomen.
Dat mag voor Salland een feit heten, maar ik woon daar al sinds 1967 niet meer...DDD schreef:Niet heel veel excentrischer dan Salland, toch?
Gaat 'ie nóg excentrieker wonen-DIA- schreef:Dat mag voor Salland een feit heten, maar ik woon daar al sinds 1967 niet meer...DDD schreef:Niet heel veel excentrischer dan Salland, toch?
Ik ben wel voor een GelderseDesiree schreef:Doet elke provincie een meeting?
Heel veel gedaan vandaag.. en nu nog schoenen poetsen etc..
Kun je me uitleggen wat je dan precies gezien of gehoord hebt? Was het een lezing of iets dergelijks?merel schreef:Heb voor mijn doen weinig gedaan vandaag.
Ben vanmiddag naar Soldaat van Oranje geweest. Dat was een lange zit, maar ben echt onder de indruk!
Ik eigenlijk ook wel, is veel dichterbij enne ze zeggen dat die ook behoudener zijn ssstGeytenbeekje schreef:Ik ben wel voor een GelderseDesiree schreef:Doet elke provincie een meeting?
Heel veel gedaan vandaag.. en nu nog schoenen poetsen etc..
Ehm...Jantje....Jantje schreef:Kun je me uitleggen wat je dan precies gezien of gehoord hebt? Was het een lezing of iets dergelijks?merel schreef:Heb voor mijn doen weinig gedaan vandaag.
Ben vanmiddag naar Soldaat van Oranje geweest. Dat was een lange zit, maar ben echt onder de indruk!