Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Het is inderdaad een flinke reis naar Zeeland. Misschien kan je dan een dag eerder vertrekken en een overnachting halverwege overwegen.
Maar Zeeland zondermeer ontegenzeggelijk nogal excentriek.. (of hoe heet dat
) gelegen...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Niet heel veel excentrischer dan Salland, toch?
Tiberius schreef:Het is inderdaad een flinke reis naar Zeeland. Misschien kan je dan een dag eerder vertrekken en een overnachting halverwege overwegen.![]()
Je bedoelt: Nieuw Zeeland?Lilian1975 schreef: Zeeland.... het is een reis![]()
Het is Goes, dat is bereikbaar per autoweg. Je zoeft er vanaf Rotterdam zo naar toe. Als er tenminste geen files staan.
In een tentje in de berm?Tiberius schreef:Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.
Een paar jaar geleden hadden wij weleens een dominee die helemaal uit Zeeuws Vlaanderen kwam. Ik had hem willen vragen hoe vroeg hij dan die zondag uit zn bedje moest klimmen, maar tis er nooit van gekomen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
O echt?Mara schreef:Je bedoelt: Nieuw Zeeland?Lilian1975 schreef: Zeeland.... het is een reis![]()
![]()
Het is Goes, dat is bereikbaar per autoweg. Je zoeft er vanaf Rotterdam zo naar toe. Als er tenminste geen files staan.In een tentje in de berm?Tiberius schreef:Doen wij soms ook met de zomervakantie, bevalt goed.
Een paar jaar geleden hadden wij weleens een dominee die helemaal uit Zeeuws Vlaanderen kwam. Ik had hem willen vragen hoe vroeg hij dan die zondag uit zn bedje moest klimmen, maar tis er nooit van gekomen.
Een plezierige reis dan Mara.
Voor mij toch meer dan 100 km. Dus ruim 200 km op een keer. En ik krijg geen km vergoeding zoals die ds van jou
Dat mag voor Salland een feit heten, maar ik woon daar al sinds 1967 niet meer...DDD schreef:Niet heel veel excentrischer dan Salland, toch?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gaat 'ie nóg excentrieker wonen-DIA- schreef:Dat mag voor Salland een feit heten, maar ik woon daar al sinds 1967 niet meer...DDD schreef:Niet heel veel excentrischer dan Salland, toch?
~~Soli Deo Gloria~~
Doet elke provincie een meeting
?
Heel veel gedaan vandaag.. en nu nog schoenen poetsen etc..
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
-
Geytenbeekje
Ik ben wel voor een GelderseDesiree schreef:Doet elke provincie een meeting?
Heb voor mijn doen weinig gedaan vandaag.
Ben vanmiddag naar Soldaat van Oranje geweest. Dat was een lange zit, maar ben echt onder de indruk!
Ben vanmiddag naar Soldaat van Oranje geweest. Dat was een lange zit, maar ben echt onder de indruk!
-
Jantje
- Verbannen
Kun je me uitleggen wat je dan precies gezien of gehoord hebt? Was het een lezing of iets dergelijks?merel schreef:Heb voor mijn doen weinig gedaan vandaag.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik eigenlijk ook wel, is veel dichterbij enne ze zeggen dat die ook behoudener zijn ssstGeytenbeekje schreef:Ik ben wel voor een GelderseDesiree schreef:Doet elke provincie een meeting?
Ehm...Jantje....Jantje schreef:Kun je me uitleggen wat je dan precies gezien of gehoord hebt? Was het een lezing of iets dergelijks?merel schreef:Heb voor mijn doen weinig gedaan vandaag.
Ben vooral benieuwd hoe het jou lukt dit niet te weten...
@Merel
Ik begreep dat er erg in gevloekt werd, dat hield mij tnt tegen. Klopt dit?
@ Carrie ik had dat van te voren niets gehoord over vloeken, maar dat viel mij wel op en stoorde mij ook.
Het verhaal en het decor is wel echt fantastisch!
@ Jantje ik krijg de link niet gekopieerd, maar als je Google gebruikt, zie je alle info
Het verhaal en het decor is wel echt fantastisch!
@ Jantje ik krijg de link niet gekopieerd, maar als je Google gebruikt, zie je alle info