GGBeroopingswerk schreef:Het gaat mij niet om het spelen op de persoon.
Niet doen dan.
GGBeroopingswerk schreef:Jij concludeert vele malen dat ds. Kort een 'tussenfase' zou leren waarin een mens niet dood en niet levend is.
Klopt. Op basis van één van de samenvattingspunten, dat een dode zondaar wel ontwaakt kan zijn, maar nog niet levend. Is dit een tussenfase of is dit geen tussenfase?
GGBeroopingswerk schreef:Dit wordt door diverse mensen tegengesproken, met argumenten, maar jij blijft erop staan.
Klopt. Ik heb eerst gevraagd of het geen interpretatiefoutje was, maar dat bleek niet zo te zijn. Jij gaat er vervolgens een hele kronkel omheen breien, met als hoofdargument, dat ontwaakt nog steeds dood is en geen nieuw geïntroduceerde tussenfase.
GGBeroopingswerk schreef:Wordt vervolgens klip en klaar aangetoond dat het juist ds. Moerkerken is die een 'tussenfase' leert, daarin zichzelf tegenspreekt, jou dat diverse malen voor de voeten wordt geworpen, dan blijf je er om heen draaien en dit negeren.
Ik zie niet, dat dat aangetoond wordt. Als je je eigen posting bedoelt, daar teken je wat karikaturen en zegt daar vervolgens ijskoud van "ds. Moerkerken leert:"
GGBeroopingswerk schreef:(of: een echte vrouw, ik weet niet wat je in werkelijkheid ben, in de discussies soms juist wat onzijdig

)
Ik ben blij, dat het er jou niet om gaat om om op de persoon te spelen.