J.C. Philpot schreef:Simon schreef:Jij gelooft toch niet alles, en zeker niet zomaar iets wat een of andere vage woordvoerdster zegt?
Straks mag je ook niets meer zeggen van de vrijmetselarij of Illuminati..!
Beste Simon,
Ik ben niet zo van de complottheorieen, dus ik heb ook niet de behoefte om iets te zeggen van de vrijmetselarij, illuminati, skulls and bones, bilderberg conferentie, de protocollen van de wijzen van Sion en het roswell incident en dergelijken

Dat heeft niet zo veel met complottheorien te maken hoor, .
Momenteel zie ik op TV het republican's platform in Florida, het bombastische geschreeuw over niets, wat ook nog eens een miljard dollar kost (terwijl de tent-cities voor de daklozen op 20 minuten rijden niets meer hebben), om nog maar te zwijgen over de weerzinwekkende campagnefilmpjes, waarbij de rijken nog veel rijker moeten worden en de armen nog veel armer.
Miss Romney gaat straks haar man nog even verheerlijken en vertellen hoe fantastisch hij wel niet is.
Ik ken heel aardige amerikanen, maar kan me ook heel goed voorstellen dat steeds meer mensen dit land haten.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -