Wie durft er na te denken over het Gruwel der Verwoesting.

Wie denkt dat het pausdom het verwoestende gruwel is??

1 ja, ik denk dat het pausdom het verwoestende gruwel is.
2
14%
2 nee, ik denk van niet.
8
57%
3 ik weet het niet.
4
29%

Totaal aantal stemmen: 14

joy

Re: Wie durft er na te denken over het Gruwel der Verwoestin

Bericht door joy »

Mara schreef:
Simon schreef:
Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
Juliana, Bernard, Anne Frank en zelfs Simmon Wiesenthal zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.
Ja en? Hoe kun je nu een lichaam dopen dat onder de aarde ligt te vergaan? Je hecht hier toch geen waarde aan hoop ik?
Dat Anna Frank gedoopt werd heb ik gezien in de doc. :deg iemand anders gaat in het water als plaatsvervanger. :bobo

En het idee dat mijn naam en gegevens en dat van mijn familie in die registers staan, vind ik ....
tja ik heb er geen woorden voor.....
Wie overwint, zal over de tweede dood geen schade lijden.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Och, je zou eens moeten weten in welke registers je naam al niet voorkomt.
joy

Bericht door joy »

Tiberius schreef:Och, je zou eens moeten weten in welke registers je naam al niet voorkomt.
Dat zal wel Tiberius, maar waarom in het register van de mormonen, het is me nog niet duidelijk waarom en wat ze er mee gaan doen.
Misschien weet iemand dat?
joy

Bericht door joy »

Ik ben er al achter...de gegevens zijn verzameld om mensen plaatsvervangend te dopen.
Mara

Bericht door Mara »

joy schreef:
Mara schreef:
Simon schreef:
Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
Juliana, Bernard, Anne Frank en zelfs Simmon Wiesenthal zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.
Ja en? Hoe kun je nu een lichaam dopen dat onder de aarde ligt te vergaan? Je hecht hier toch geen waarde aan hoop ik?
Dat Anna Frank gedoopt werd heb ik gezien in de doc. :deg iemand anders gaat in het water als plaatsvervanger. :bobo

En het idee dat mijn naam en gegevens en dat van mijn familie in die registers staan, vind ik ....
tja ik heb er geen woorden voor.....
Dat meen je niet :oO :bobo
En dat er dan nog een docu over gemaakt is. Ik ben blij dat het me ontgaan is. :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

joy schreef:Ik ben er al achter...de gegevens zijn verzameld om mensen plaatsvervangend te dopen.
Postuum dopen, bedoel je.
Ook Mormonen hebben regels. Postuum dopen vind alleen maar plaats op verzoek van de nabestaanden.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Tiberius schreef:Ook Mormonen hebben regels. Postuum dopen vind alleen maar plaats op verzoek van de nabestaanden.
In de praktijk gaat dat nog weleens mis. Zo zijn Anne Frank en volgens mij Prins Bernhard posthuum gedoopt, niet op verzoek van nabestaanden.\

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/05/09/mor ... s-postuum/

Maar dat is inderdaad tegen hun eigen regels.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

J.C. Philpot schreef:
Tiberius schreef:Ook Mormonen hebben regels. Postuum dopen vind alleen maar plaats op verzoek van de nabestaanden.
In de praktijk gaat dat nog weleens mis. Zo zijn Anne Frank en volgens mij Prins Bernhard posthuum gedoopt, niet op verzoek van nabestaanden.\

In de laatste alinea van het artikel in Trouw, waarnaar verwezen wordt, staat:
De Rijksvoorlichtingsdienst wil niet reageren op de doopactiviteiten van de mormonen. Kerkwoordvoerder Boom zegt dat hij zich niet kan voorstellen dat er bezwaren zouden zijn tegen de postume doop.
Dus ja...
Simon

Bericht door Simon »

J.C. Philpot schreef:

Jij gelooft toch niet alles, en zeker niet zomaar iets wat een of andere vage woordvoerdster zegt?
Straks mag je ook niets meer zeggen van de vrijmetselarij of Illuminati..!
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Mara

Bericht door Mara »

Simon schreef:
J.C. Philpot schreef:

Jij gelooft toch niet alles, en zeker niet zomaar iets wat een of andere vage woordvoerdster zegt?
Na het pausdom zakken wij nu af naar de mormoonse, vrijmetselarij en illuminati afgoderijen :hum
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Simon schreef:Jij gelooft toch niet alles, en zeker niet zomaar iets wat een of andere vage woordvoerdster zegt?
Beste Simon,
Ik ben niet zo van de complottheorieen, dus ik heb ook niet de behoefte om iets te zeggen van de vrijmetselarij, illuminati, skulls and bones, bilderberg conferentie, de protocollen van de wijzen van Sion en het roswell incident en dergelijken :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Simon

Bericht door Simon »

J.C. Philpot schreef:
Simon schreef:Jij gelooft toch niet alles, en zeker niet zomaar iets wat een of andere vage woordvoerdster zegt?
Beste Simon,
Ik ben niet zo van de complottheorieen, dus ik heb ook niet de behoefte om iets te zeggen van de vrijmetselarij, illuminati, skulls and bones, bilderberg conferentie, de protocollen van de wijzen van Sion en het roswell incident en dergelijken :)

Dat heeft niet zo veel met complottheorien te maken hoor, .
Momenteel zie ik op TV het republican's platform in Florida, het bombastische geschreeuw over niets, wat ook nog eens een miljard dollar kost (terwijl de tent-cities voor de daklozen op 20 minuten rijden niets meer hebben), om nog maar te zwijgen over de weerzinwekkende campagnefilmpjes, waarbij de rijken nog veel rijker moeten worden en de armen nog veel armer.
Miss Romney gaat straks haar man nog even verheerlijken en vertellen hoe fantastisch hij wel niet is.
Ik ken heel aardige amerikanen, maar kan me ook heel goed voorstellen dat steeds meer mensen dit land haten.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Plaats reactie