Wie durft er na te denken over het Gruwel der Verwoesting.
Re: Wie durft er na te denken over het Gruwel der Verwoestin
Laat je toch niet bangmaken door een stel mensen. Er is er maar Een Die regeert! En zal overwinnen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat verwoordt het inderdaad prima.refo schreef:De Nederlandse gereformeerde gezindte weet van de Amerikaanse verkiezingen maar 1 ding: je hoort Republikeins te stemmen. Dat het deze keer een Mormoon is? Nu ja, die zijn nogal voor het gezin, toch?
Helaas.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Juliana, Bernard, Anne Frank en zelfs Simmon Wiesenthal zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Er was verleden week nog een documentaire op tv over de mormonen, heel bizar die bunker met de documentatie van zowat alle inwoners van de wereld, ook idioot dat al die regeringen meewerken door informatie over iedereen door te geven.Simon schreef:Julian en Bernard zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
Wie overwint, zal over de tweede dood geen schade lijden.
Nog bizarder is eigenlijk het feit dat de meeste amerikanen het allemaal nog gewoon vinden ook.joy schreef:Er was verleden week nog een documentaire op tv over de mormonen, heel bizar die bunker met de documentatie van zowat alle inwoners van de wereld, ook idioot dat al die regeringen meewerken door informatie over iedereen door te geven.Simon schreef:Julian en Bernard zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
M Romney wil niet over zijn sekte praten.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Het is niet zo dat de Mormonen maar een kleine sekte zijn ofzo. Ik ken ook wel wat Mormonen (er zitten wat goede wiskundigen tussen). Verder zijn er heel wat evangelicalen die het zo'n groot probleem vinden dat ze niet Republikeins zullen stemmen. Maar goed het is inderdaad eng dat veel Christenen haast automatisch de Republikeinen steunen.Simon schreef:Nog bizarder is eigenlijk het feit dat de meeste amerikanen het allemaal nog gewoon vinden ook.joy schreef:Er was verleden week nog een documentaire op tv over de mormonen, heel bizar die bunker met de documentatie van zowat alle inwoners van de wereld, ook idioot dat al die regeringen meewerken door informatie over iedereen door te geven.Simon schreef:Julian en Bernard zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
M Romney wil niet over zijn sekte praten.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Wat moet ik nu uit deze opmerking afleiden? (A) Dat u van de Amerikaanse dingen maar 1 ding weet of (B) dat u zich niet rekent tot de "De Nederlandse gereformeerde gezindte?refo schreef:De Nederlandse gereformeerde gezindte weet van de Amerikaanse verkiezingen maar 1 ding: je hoort Republikeins te stemmen. Dat het deze keer een Mormoon is? Nu ja, die zijn nogal voor het gezin, toch?
Mag je helemaal zelf weten.WimA schreef:Wat moet ik nu uit deze opmerking afleiden? (A) Dat u van de Amerikaanse dingen maar 1 ding weet of (B) dat u zich niet rekent tot de "De Nederlandse gereformeerde gezindte?refo schreef:De Nederlandse gereformeerde gezindte weet van de Amerikaanse verkiezingen maar 1 ding: je hoort Republikeins te stemmen. Dat het deze keer een Mormoon is? Nu ja, die zijn nogal voor het gezin, toch?
Dat is het trieste van de mens,parsifal schreef:
Het is niet zo dat de Mormonen maar een kleine sekte zijn ofzo. Ik ken ook wel wat Mormonen (er zitten wat goede wiskundigen tussen). Verder zijn er heel wat evangelicalen die het zo'n groot probleem vinden dat ze niet Republikeins zullen stemmen. Maar goed het is inderdaad eng dat veel Christenen haast automatisch de Republikeinen steunen.
Die laat liever voor zich denken, en gelooft graag wat hij ziet.
Op de uitzonderingen na, natuurlijk, maar wie heeft er in deze drukke tijden allemaal nog tijd voor (over) om van alles te onderzoeken?
druk druk druk....keurig nette man die Romney, nog een knappe verschijning ook voor een zestiger, zal vast wel goed zijn.....
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
-
Als ik zou kunnen stemmen, dan zou ik toch echt voor Obama gaan. Hij draagt zorg voor de minste in de samenleving met Obamacare.refo schreef:De Nederlandse gereformeerde gezindte weet van de Amerikaanse verkiezingen maar 1 ding: je hoort Republikeins te stemmen. Dat het deze keer een Mormoon is? Nu ja, die zijn nogal voor het gezin, toch?
Maar goed, gelukkig zijn wij geen amerikanen.Petrus Romanus schreef:Als ik zou kunnen stemmen, dan zou ik toch echt voor Obama gaan. Hij draagt zorg voor de minste in de samenleving met Obamacare.refo schreef:De Nederlandse gereformeerde gezindte weet van de Amerikaanse verkiezingen maar 1 ding: je hoort Republikeins te stemmen. Dat het deze keer een Mormoon is? Nu ja, die zijn nogal voor het gezin, toch?
Dat is nu een land waar ik echt niet zou kunnen of willen wonen.
Iedere amerikaan heeft een wapen, gemiddeld, en er zijn 12 miljoen psychopaten volgens de statistieken, las ik laatst.
Nee, dank je.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ja en? Hoe kun je nu een lichaam dopen dat onder de aarde ligt te vergaan? Je hecht hier toch geen waarde aan hoop ik?Simon schreef:Juliana, Bernard, Anne Frank en zelfs Simmon Wiesenthal zijn pas nog gedoopt, posthuum, door deze sekte.Mara schreef:Hoe weet jij dit? Is dit wat je denkt of heb je hier bewijzen van?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Waar jij woont zijn geen psychopaten?Simon schreef:Maar goed, gelukkig zijn wij geen amerikanen.Petrus Romanus schreef:Als ik zou kunnen stemmen, dan zou ik toch echt voor Obama gaan. Hij draagt zorg voor de minste in de samenleving met Obamacare.refo schreef:De Nederlandse gereformeerde gezindte weet van de Amerikaanse verkiezingen maar 1 ding: je hoort Republikeins te stemmen. Dat het deze keer een Mormoon is? Nu ja, die zijn nogal voor het gezin, toch?
Dat is nu een land waar ik echt niet zou kunnen of willen wonen.
Iedere amerikaan heeft een wapen, gemiddeld, en er zijn 12 miljoen psychopaten volgens de statistieken, las ik laatst.
Nee, dank je.

Daar hebben we het nu niet over.
Bovendien woon ik niet in een land wat kernwapens heeft en (nog) de machtigste positie heeft op aarde.
Waarom drijft trouwens iedere post van jou richting het persoonlijke?
Kun je niet net als iedereen gewoon je standpunt weergeven, zonder ''persoonlijk defensief'' te worden?
Zou de sfeer wellicht ten goede komen.
Bovendien woon ik niet in een land wat kernwapens heeft en (nog) de machtigste positie heeft op aarde.
Kun je niet net als iedereen gewoon je standpunt weergeven, zonder ''persoonlijk defensief'' te worden?

- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Daar hebben we het wel over! Waarom zouden er in Amerika zoveel psychopaten leven en elders op de wereld niet?Simon schreef:Daar hebben we het nu niet over.
En over sfeer gesproken, er schijnt een TL licht over het forum.