Afgewezen schreef:Mara schreef:Valt het jullie nu pas op?Anker schreef:Viel me ook op ja. Dan denk ik: bel elkaar even...Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
Anker schreef:Afgewezen schreef:Anker schreef:Viel me ook op ja. Dan denk ik: bel elkaar even...Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bonny
- Contacteer:
Zit hier dan familie?Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?
The Groom's still waiting at the altar
...Harry van de SP(van Bommel) gisteren 50 jaar is geworden?
Kon ik jou toch vanmorgen mooi nog een stuk mokkataart aanbieden!!JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:zoon gister: "Mam, ik heb morgenavond m'n verjaardag hè!
oh?
Ja, dat heb ik gezegd!!
Hoeveel komen er?
Kweenie...ik heb de hele klas gevraagd. 30 dus....
---boodschappen doen-----
Vanmiddag 5 uur:
Mam, er komen er 8!
Oh....
Zojuist komen er 5 gasten binnen.
Mam, dit zijn ze.
Oh.
![]()
![]()
Ach, en de rest bewaar je tot de examenfeestjes van de meiden!
De breedte van de wet der zeden zeer wijd is?
Dat geldt de diepte eveneens.WimA schreef:De breedte van de wet der zeden zeer wijd is?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Wat bedoel je daar nu toch weer mee?WimA schreef:De breedte van de wet der zeden zeer wijd is?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
vreselijk; die brand(en) in Colorado Springs.

(en ik dacht: waar ken ik die plaats van, oh ja....daar is Dr Quinn dokter.....)

(en ik dacht: waar ken ik die plaats van, oh ja....daar is Dr Quinn dokter.....)
Erg zulke mooie villa's, maar als dat onze hoop alleen is...helma schreef:vreselijk; die brand(en) in Colorado Springs.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dat zijn gewone huizen voor de middenklas hoor...Gijs83 schreef:
Erg zulke mooie villa's, maar als dat onze hoop alleen is...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Mijn hoop is het in ieder geval niet.Gijs83 schreef:Erg zulke mooie villa's, maar als dat onze hoop alleen is...
Dat zijn hier optrekjes voor 1 à 2 miljoen euro.Bert Mulder schreef:Dat zijn gewone huizen voor de middenklas hoor...Gijs83 schreef:
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het lijkt me bepaald geen krottenwijk...Luther schreef:Dat zijn hier optrekjes voor 1 à 2 miljoen euro.Bert Mulder schreef:Dat zijn gewone huizen voor de middenklas hoor...Gijs83 schreef:
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bert Mulder
- Contacteer:
middenklas woont niet in krotten...-DIA- schreef:
Het lijkt me bepaald geen krottenwijk...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.