Afgewezen schreef:Mara schreef:Valt het jullie nu pas op?Anker schreef:Viel me ook op ja. Dan denk ik: bel elkaar even...Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?

Afgewezen schreef:Mara schreef:Valt het jullie nu pas op?Anker schreef:Viel me ook op ja. Dan denk ik: bel elkaar even...Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?
Anker schreef:Afgewezen schreef:Anker schreef:Viel me ook op ja. Dan denk ik: bel elkaar even...Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?
Zit hier dan familie?Afgewezen schreef:Familieleden soms RF gebruiken om te communiceren?
Kon ik jou toch vanmorgen mooi nog een stuk mokkataart aanbieden!!JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:zoon gister: "Mam, ik heb morgenavond m'n verjaardag hè!
oh?
Ja, dat heb ik gezegd!!
Hoeveel komen er?
Kweenie...ik heb de hele klas gevraagd. 30 dus....
---boodschappen doen-----
Vanmiddag 5 uur:
Mam, er komen er 8!
Oh....
Zojuist komen er 5 gasten binnen.
Mam, dit zijn ze.
Oh.
![]()
![]()
Ach, en de rest bewaar je tot de examenfeestjes van de meiden!
Dat geldt de diepte eveneens.WimA schreef:De breedte van de wet der zeden zeer wijd is?
Wat bedoel je daar nu toch weer mee?WimA schreef:De breedte van de wet der zeden zeer wijd is?
Erg zulke mooie villa's, maar als dat onze hoop alleen is...helma schreef:vreselijk; die brand(en) in Colorado Springs.
(en ik dacht: waar ken ik die plaats van, oh ja....daar is Dr Quinn dokter.....)
Dat zijn gewone huizen voor de middenklas hoor...Gijs83 schreef:
Erg zulke mooie villa's, maar als dat onze hoop alleen is...
Mijn hoop is het in ieder geval niet.Gijs83 schreef:Erg zulke mooie villa's, maar als dat onze hoop alleen is...
Dat zijn hier optrekjes voor 1 à 2 miljoen euro.Bert Mulder schreef:Dat zijn gewone huizen voor de middenklas hoor...Gijs83 schreef:
Het lijkt me bepaald geen krottenwijk...Luther schreef:Dat zijn hier optrekjes voor 1 à 2 miljoen euro.Bert Mulder schreef:Dat zijn gewone huizen voor de middenklas hoor...Gijs83 schreef:
middenklas woont niet in krotten...-DIA- schreef:
Het lijkt me bepaald geen krottenwijk...