Waar denk je op dit moment aan? [3]

vlinder

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door vlinder »

Zita schreef:
vlinder schreef:Aan hoe ik nu verder moet met mijn scriptie.
Ik ben enquetes aan het analyseren en heb in een vraag gevraagd om dingen in volgorde van belangrijkheid te zetten.
Nu kun je dus geen stelling doen van: zoveel procent geeft aan ..., omdat uiteindelijk iedereen elke zin genummerd heeft.
Hoe krijgt ik in een taartdiagram duidelijk wat thuishoort op nummer 1 is en wat nummer 2 e.d.?
Kun je de volgorde van belangrijkheid niet koppelen aan een aantal punten? Op nummer 1 krijgt 7 punten, op nummer 2 6 punten etc. Dan punten tellen en op die manier indelen? Anders wordt het lastig om taarten te maken, denk ik. Anderzijds geeft het misschien niet exact weer wat de geënqueteerden bedoelden. Je kunt er ook voor kiezen om alleen de nummers 1 weer te geven. 25% koos voor rood op nummer 1, 20% koos voor blauw op nummer 1, etc. Alleen is het dan niet echt mogelijk om nummer 2 tot en met 7 weer te geven in dezelfde taart.
Ik ga eens even stoeien. En Excel is echt super vervelend als je er niet goed mee overweg kunt. :sweat
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
henriët

Bericht door henriët »

Auto schreef:
Democritus schreef:
Auto schreef: ........... heeft je ega op de viool gespeeld? :oO ............... (dat zijn ogen er nog in zitten en dat zijn oren het nog doen)
Zal ik een keer voor je deur komen oefenen?
Ja, jij komt voor mijn deur een stukje vioolspelen! Demo op een viool dat wil ik zien en horen.
:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik zit te twijfelen of ik naar de HAP zal gaan, jongste dochter heeft ruim 41 graden, is erg suf, slaapt veel, spuugt, heeft diaree.
Ik denk dat ik de nacht nog aan kijk, mocht er geen verbetering zijn, dan gaan we morgenochtend maar.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

JolandaOudshoorn schreef:Ik zit te twijfelen of ik naar de HAP zal gaan, jongste dochter heeft ruim 41 graden, is erg suf, slaapt veel, spuugt, heeft diaree.
Ik denk dat ik de nacht nog aan kijk, mocht er geen verbetering zijn, dan gaan we morgenochtend maar.
41 graden en veel vochtverlies en suf, dan zou ik toch maar gaan.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

JolandaOudshoorn schreef:Ik zit te twijfelen of ik naar de HAP zal gaan, jongste dochter heeft ruim 41 graden, is erg suf, slaapt veel, spuugt, heeft diaree.
Dat is wel hoog he Jolanda Sterkte!!!!
henriët

Bericht door henriët »

Misschien even een zetpil zetten, en dan na halfuurtje kijken of de koorts zakt, anders de hap bellen. Zeker bij sufheid,
Sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Ik zou meteen bellen!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Simon

Bericht door Simon »

Ruim 41 C ??
BELLEN!!!
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
henriët

Bericht door henriët »

Hoe is het nu met dr Jolanda?
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:Hoe is het nu met dr Jolanda?
Het is nu een graadje gezakt, maar niet echt van wat je zegt, ze knapt er van op.
Ik ben altijd erg voorzichtig met bellen, ik ga zo nog maar eens meten en dan de beslissing nemen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
marcel9

Bericht door marcel9 »

ja dat klink gek.....maar ik ga weer eens naar de kerk morgen ochtend in doetinchem helaas woon ik er een stukje vanaf en moet alles fietsen,het is niet altijd mooi weer
en dan moet het er nu maar weer eens van komen.
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

marcel9 schreef:ja dat klink gek.....maar ik ga weer eens naar de kerk morgen ochtend in doetinchem helaas woon ik er een stukje vanaf en moet alles fietsen,het is niet altijd mooi weer
en dan moet het er nu maar weer eens van komen.
En Marcel9, hoe was het?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
marcel9

Bericht door marcel9 »

top hoor komende zondag middag ga ik weer voel me er wel toe,aangetrokken en heb het gewoon het woord van god nodig dat
kleine beetje onderstuning.en dat kan zo belangrijk zijn voor mijn dan ik wor er rustiger van en nu maar eens goed doorzetten,ik kan juli
zoveel vertelen wat ik zoal heb mee gemaakt maar dat is niet voor deze topic
gr marcel
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ik denk... aan mijn slaapkmer, aan mijn bed...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Desiree

Bericht door Desiree »

nou, dat klinkt niet goed. Beterschap?!

Ik denk aan het refoforum op dit moment. En aan mijn lekkere bammetje. En aan de boodschappen die ik zo ga halen. En verder ben ik de Heere dankbaar. Ik was even verward over het geloof, maar ik kan niet laten om Hem 'gewoon' dankbaar te zijn voor wie Hij voor mij is. En nu ga ik lekker genieten van een buitenwandeling naar de winkels. En daarna hard aan de slag hier.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

Gesloten