Mijn lieve een mooi kleindochter.
Gisteravond heb ik haar naar bedje gebracht. Heel hoog knuffelgehalte.
(ben helemaal geen trotse opa hoor, dat lijkt maar zo)
Zo'n klein hummeltje is ook echt om te knuffelen!Lourens schreef:
Kan ik mij voorstellen, wat een lieffie! Nog gefeliciteerd!albion schreef:Ja, onze kleinzoon. Nu alweer 7 maanden. Ja, de 'verrassingen' zijn de wereld nog niet uit. Ondanks alles wat er gepasseerd is zijn we er wel dolblij mee.
't Is ook een poppie, zeg! Krijg bijna de neiging om het scherm te gaan knuffelen!Lourens schreef:
Hoe is het met de opa trouwens?MarthaMartha schreef:Ja, het is echt een prachtig kindje!!!!!!!!!!!!
MarthaMartha schreef:Hoe is het met de opa trouwens?MarthaMartha schreef:Ja, het is echt een prachtig kindje!!!!!!!!!!!!
Het wordt hier voorgelezen door opahelma schreef:in het RD stond een stukje over een opa; ik moest wel even glimlachend aan opa Lourens denken
Herkenbaar zekeralbion schreef:MarthaMartha schreef:Hoe is het met de opa trouwens?MarthaMartha schreef:Ja, het is echt een prachtig kindje!!!!!!!!!!!!
Opa heeft nu geen tijd. Opa is druk met zijn lieve kleindochter, vermoed ik
Geweldig goed stuk!helma schreef:in het RD stond een stukje over een opa; ik moest wel even glimlachend aan opa Lourens denken
Heeft iemand het digitaal?Marieke schreef:Geweldig goed stuk!helma schreef:in het RD stond een stukje over een opa; ik moest wel even glimlachend aan opa Lourens denken
Haaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ik de mooiste schoondochter en jij de mooiste schoon-klein-zoon.... wie weetLourens schreef:Met opa Lourens gaat het uitstekend.
Gisteravond waren we er nog even.
Jasmine lag heerlijk te slapen. Ik mocht haar niet eens even pakken.![]()
Maar zo'n groot wonder en ze is zo mooi.
He MM, we kunnen wel koppelen.
Het mooiste jongetje met het mooiste meisje.