Baby's enzo...
- MarthaMartha
Baby's enzo...
Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?
Ik kan op internet weinig vinden aan vergelijk welke doeken het meest veilig zijn...
Ik kan op internet weinig vinden aan vergelijk welke doeken het meest veilig zijn...
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 12 jan 2011, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Re: draagdoeken
Draagdoeken zijn fantastisch, volgens mij de meest oude en natuurlijke manier om je kindje bij je te dragen. De veiligheid zit hem alleen niet in de doek zelf, maar meer in hóe je de doek gebruikt. Je kunt bij wijze van spreken een ouwe lap gebruiken als je hem maar op de juiste manier knoopt.MarthaMartha schreef:Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
- MarthaMartha
Dat geloof ik wel ja.Kippetje schreef:Draagdoeken zijn fantastisch, volgens mij de meest oude en natuurlijke manier om je kindje bij je te dragen. De veiligheid zit hem alleen niet in de doek zelf, maar meer in hóe je de doek gebruikt. Je kunt bij wijze van spreken een ouwe lap gebruiken als je hem maar op de juiste manier knoopt.MarthaMartha schreef:Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?
Toch schijnt er wel verschil te zijn in geweven doeken (blijven langer goed van vorm?) en tricot doeken (waar de rek uit zou gaan?) of gewone katoen (wat in het dragen minder comfortabel is?)...
Ik heb graag meteen een goede

- JolandaOudshoorn
Je mag die van mij hebben, werkt perfect en is nog in heel goede staat. Neem hem woensdag wel mee!MarthaMartha schreef:Dat geloof ik wel ja.Kippetje schreef:Draagdoeken zijn fantastisch, volgens mij de meest oude en natuurlijke manier om je kindje bij je te dragen. De veiligheid zit hem alleen niet in de doek zelf, maar meer in hóe je de doek gebruikt. Je kunt bij wijze van spreken een ouwe lap gebruiken als je hem maar op de juiste manier knoopt.MarthaMartha schreef:Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?
Toch schijnt er wel verschil te zijn in geweven doeken (blijven langer goed van vorm?) en tricot doeken (waar de rek uit zou gaan?) of gewone katoen (wat in het dragen minder comfortabel is?)...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
OpgelostJolandaOudshoorn schreef:Je mag die van mij hebben, werkt perfect en is nog in heel goede staat. Neem hem woensdag wel mee!MarthaMartha schreef:Dat geloof ik wel ja.Kippetje schreef:Draagdoeken zijn fantastisch, volgens mij de meest oude en natuurlijke manier om je kindje bij je te dragen. De veiligheid zit hem alleen niet in de doek zelf, maar meer in hóe je de doek gebruikt. Je kunt bij wijze van spreken een ouwe lap gebruiken als je hem maar op de juiste manier knoopt.MarthaMartha schreef:Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Op refoweb staat een topic over zwanger waarin recent dit onderwerp is besproken incl. gebruikerservaringen, tips e.d.
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?f ... &start=870
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
super Jolanda, erg leuk!
goede tip vlinder!
goede tip vlinder!
- MarthaMartha
Re: baby's enzo...
ik heb even de topic titel verandert, kan er wat meer in 1 topic....
wie van de moeders heeft ervaring met jeuk in de zwangerschap?
ik word helemaal gek van de jeuk op mijn buik!!!!!!
wat kun je ertegen doen?
wat kun je ertegen doen?
massage van je man.... 

reclame, mag dat wel....vlinder schreef:Op refoweb staat een topic over zwanger waarin recent dit onderwerp is besproken incl. gebruikerservaringen, tips e.d.

- MarthaMartha
zou ie willen.... maar hoe meer je eraan zit hoe erger het wordt...Lassie schreef:massage van je man....
dus tip 1 heb ik zelf al: blijf eraf!
(maar dat is heeeeeeeeeeeeeeel lastig, want het jeukt zo heeeeeeeel vreselijk)
Leuk topic. Ik dacht steeds: zal ik er één openen? Er is in het verleden al vaker om gevraagd door zwangeren. Maar ja, mensen denken zo snel wat..... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Heb je last van striemen ? Door het uitrekken van de huid ?MarthaMartha schreef:ik heb even de topic titel verandert, kan er wat meer in 1 topic....
wat kun je ertegen doen?
iig goed insmeren, met een olie of balsem die vitamine E bevat. Zonder parfum, zo zuiver mogelijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
nee, geen striemen, geen uitslag, niks te zien....Mara schreef:Heb je last van striemen ? Door het uitrekken van de huid ?MarthaMartha schreef:ik heb even de topic titel verandert, kan er wat meer in 1 topic....
wat kun je ertegen doen?
iig goed insmeren, met een olie of balsem die vitamine E bevat. Zonder parfum, zo zuiver mogelijk.
en ik smeer me wezenloos met zwitsal mama buikbalsem....
(stinkzooi volgens demo

- MarthaMartha
hier is ie dan....vlinder schreef:Leuk topic. Ik dacht steeds: zal ik er één openen? Er is in het verleden al vaker om gevraagd door zwangeren. Maar ja, mensen denken zo snel wat.....