rolemmer
Re: rolemmer
Was dat je trouwauto dan?
-
Daar doe ik geen mededelingen over.Snuf schreef:Was dat je trouwauto dan?
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
Democritus schreef:Daar doe ik geen mededelingen over.Snuf schreef:Was dat je trouwauto dan?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
verifieerbare bewijzen graag als er beschuldigingen zijn....Willem schreef:Oeps, oeps. Wat een reacties. Allereerst 1 correctie, de begevoegde chatsessie was door mij niet bedoeld, niet beoogd en niet genoemd. Waarom was trouwens juist deze! bijgevoegd vraag ik me nu af. De invullingen van mijn intenties zijn uiteraard voor rekening van posters.memento schreef:Zeker, zeker. Gelukkig zijn er genoeg chat-gesprekken waarin heel zinvol met elkaar wordt gesproken. Maar soms is het ook goed om even gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek.Afgewezen schreef:OVerigens vind ik dit geen reclame voor de chat. Gelukkig worden er ook zinvollere gesprekken gevoerd.memento schreef: Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
En verder een aandachtspunt voor de toekomst: Gezellig stoom af te blazen in een gezellig nonsense gesprek kan idd in de chat en kan idd heel goed zijn. Met name als het daar blijft en weergave en reacties erop niet buiten de chat belanden.
De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest en dan lijkt het me des te beter om dat buiten een forumweergave te houden.
kom zelf vanavond, er vast weer iemand die een rondje geeft

- MarthaMartha
'k heb nog een paar keer gekeken of je er was voor een praatje, maar helaas, helemaal niemand vanavond...MarthaMartha schreef:verifieerbare bewijzen graag als er beschuldigingen zijn....Willem schreef: Oeps, oeps. Wat een reacties. Allereerst 1 correctie, de begevoegde chatsessie was door mij niet bedoeld, niet beoogd en niet genoemd. Waarom was trouwens juist deze! bijgevoegd vraag ik me nu af. De invullingen van mijn intenties zijn uiteraard voor rekening van posters.
En verder een aandachtspunt voor de toekomst: Gezellig stoom af te blazen in een gezellig nonsense gesprek kan idd in de chat en kan idd heel goed zijn. Met name als het daar blijft en weergave en reacties erop niet buiten de chat belanden.
De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest en dan lijkt het me des te beter om dat buiten een forumweergave te houden.
kom zelf vanavond, er vast weer iemand die een rondje geeft