rolemmer

Bert Mulder
Contacteer:

rolemmer

Bericht door Bert Mulder »

Ter aanleiding van:

http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php ... 65#p310965

zullen we even over de kliko discussieren

Je kunt hier ook posten over dingen die je de rolemmer in wilt zien....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Mister
Administrator

Re: rolemmer

Bericht door Mister »

Hmm, ik wilde wel heel wat berichten van de afgelopen week in de rolemmer deponeren ;)
Marieke

Bericht door Marieke »

Mister schreef:Hmm, ik wilde wel heel wat berichten van de afgelopen week in de rolemmer deponeren ;)
Kan iemand mij uitleggen wat er nou toch met die rolemmer bedoeld wordt? :jongle
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

neem en lees....

(RF.... rolemmer forum)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Doe maar in topic................
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
haaf

Bericht door haaf »

Hahaha

Tis me wat die rolemmers... :haha
Willem

Bericht door Willem »

Bert Mulder schreef:Ter aanleiding van:

Deze "hilariteit" geeft een toch een ander beeld van de eerder breed uitgemeten "handreiking"
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Willem schreef:

Deze "hilariteit" geeft een toch een ander beeld van de eerder breed uitgemeten "handreiking"
Ha, je hebt weer wat gevonden! :bobo
Een chatsessie van tweeënhalf jaar geleden, wat wil je daar nu mee bereiken?
memento

Bericht door memento »

Willem schreef:

Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

memento schreef:
Willem schreef:

Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
OVerigens vind ik dit geen reclame voor de chat. Gelukkig worden er ook zinvollere gesprekken gevoerd. :oO
memento

Bericht door memento »

Afgewezen schreef:
memento schreef: Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
OVerigens vind ik dit geen reclame voor de chat. Gelukkig worden er ook zinvollere gesprekken gevoerd. :oO
Zeker, zeker. Gelukkig zijn er genoeg chat-gesprekken waarin heel zinvol met elkaar wordt gesproken. Maar soms is het ook goed om even gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek.
Willem

Bericht door Willem »

memento schreef:
Afgewezen schreef:
memento schreef: Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
Zeker, zeker. Gelukkig zijn er genoeg chat-gesprekken waarin heel zinvol met elkaar wordt gesproken. Maar soms is het ook goed om even gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek.
Oeps, oeps. Wat een reacties. Allereerst 1 correctie, de begevoegde chatsessie was door mij niet bedoeld, niet beoogd en niet genoemd. Waarom was trouwens juist deze! bijgevoegd vraag ik me nu af. De invullingen van mijn intenties zijn uiteraard voor rekening van posters.

En verder een aandachtspunt voor de toekomst: Gezellig stoom af te blazen in een gezellig nonsense gesprek kan idd in de chat en kan idd heel goed zijn. Met name als het daar blijft en weergave en reacties erop niet buiten de chat belanden.

De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest en dan lijkt het me des te beter om dat buiten een forumweergave te houden.
Laatst gewijzigd door Willem op 30 jul 2011, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
memento

Bericht door memento »

Willem schreef:De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest.
Ik kan je verzekeren dat deze "indruk" geheel onjuist is. Je bent van harte welkom in de chat, om het zelf mee te ervaren.
Willem

Bericht door Willem »

memento schreef:
Willem schreef:De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest.
Ik kan je verzekeren dat deze "indruk" onjuist is. Je bent van harte welkom in de chat, om het zelf mee te ervaren.
Deze indruk is veroorzaakt door het herhaaldelijke in meerdere topics in meerdere postings gebruikte "rolemmer". Ook wel vertaalt als "kliko". e.e.a. telkenmale aangeduidt als "grapje".
Democritus

Bericht door Democritus »

Willem schreef:
memento schreef:
Ik kan je verzekeren dat deze "indruk" onjuist is. Je bent van harte welkom in de chat, om het zelf mee te ervaren.
Deze indruk is veroorzaakt door het herhaaldelijke in meerdere topics in meerdere postings gebruikte "rolemmer". Ook wel vertaalt als "kliko". e.e.a. telkenmale aangeduidt als "grapje".
Ja Willem de rolemmer is een bijzonder ding. Historie laat zich niet herschrijven en zal onlosmakelijk aan het forum verbonden zijn. Of je het wil of niet......Ik zal je nog een geheim verklappen deze rolemmer heeft er mede toe bijgedragen dat ik nu in getrouwd ben. overigens niet met de rolemmer.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Plaats reactie