rolemmer
- Bert Mulder
- Contacteer:
rolemmer
Ter aanleiding van:
http://refoforum.nl/forum/viewtopic.php ... 65#p310965
zullen we even over de kliko discussieren
Je kunt hier ook posten over dingen die je de rolemmer in wilt zien....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Re: rolemmer
Hmm, ik wilde wel heel wat berichten van de afgelopen week in de rolemmer deponeren 

Kan iemand mij uitleggen wat er nou toch met die rolemmer bedoeld wordt?Mister schreef:Hmm, ik wilde wel heel wat berichten van de afgelopen week in de rolemmer deponeren

- Bert Mulder
- Contacteer:
neem en lees....
(RF.... rolemmer forum)
(RF.... rolemmer forum)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Doe maar in topic................
Doe maar in topic................
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Hahaha
Tis me wat die rolemmers...
Tis me wat die rolemmers...

Deze "hilariteit" geeft een toch een ander beeld van de eerder breed uitgemeten "handreiking"Bert Mulder schreef:Ter aanleiding van:
Ha, je hebt weer wat gevonden!Willem schreef:Deze "hilariteit" geeft een toch een ander beeld van de eerder breed uitgemeten "handreiking"Bert Mulder schreef:Ter aanleiding van:

Een chatsessie van tweeënhalf jaar geleden, wat wil je daar nu mee bereiken?
Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...Willem schreef:Deze "hilariteit" geeft een toch een ander beeld van de eerder breed uitgemeten "handreiking"Bert Mulder schreef:Ter aanleiding van:
OVerigens vind ik dit geen reclame voor de chat. Gelukkig worden er ook zinvollere gesprekken gevoerd.memento schreef:Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...Willem schreef:Deze "hilariteit" geeft een toch een ander beeld van de eerder breed uitgemeten "handreiking"Bert Mulder schreef:Ter aanleiding van:

Zeker, zeker. Gelukkig zijn er genoeg chat-gesprekken waarin heel zinvol met elkaar wordt gesproken. Maar soms is het ook goed om even gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek.Afgewezen schreef:OVerigens vind ik dit geen reclame voor de chat. Gelukkig worden er ook zinvollere gesprekken gevoerd.memento schreef: Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
Oeps, oeps. Wat een reacties. Allereerst 1 correctie, de begevoegde chatsessie was door mij niet bedoeld, niet beoogd en niet genoemd. Waarom was trouwens juist deze! bijgevoegd vraag ik me nu af. De invullingen van mijn intenties zijn uiteraard voor rekening van posters.memento schreef:Zeker, zeker. Gelukkig zijn er genoeg chat-gesprekken waarin heel zinvol met elkaar wordt gesproken. Maar soms is het ook goed om even gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek.Afgewezen schreef:OVerigens vind ik dit geen reclame voor de chat. Gelukkig worden er ook zinvollere gesprekken gevoerd.memento schreef: Dit is een stukje uit een chat-gesprek in december 2008...
En verder een aandachtspunt voor de toekomst: Gezellig stoom af te blazen in een gezellig nonsense gesprek kan idd in de chat en kan idd heel goed zijn. Met name als het daar blijft en weergave en reacties erop niet buiten de chat belanden.
De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest en dan lijkt het me des te beter om dat buiten een forumweergave te houden.
Laatst gewijzigd door Willem op 30 jul 2011, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan je verzekeren dat deze "indruk" geheel onjuist is. Je bent van harte welkom in de chat, om het zelf mee te ervaren.Willem schreef:De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest.
Deze indruk is veroorzaakt door het herhaaldelijke in meerdere topics in meerdere postings gebruikte "rolemmer". Ook wel vertaalt als "kliko". e.e.a. telkenmale aangeduidt als "grapje".memento schreef:Ik kan je verzekeren dat deze "indruk" onjuist is. Je bent van harte welkom in de chat, om het zelf mee te ervaren.Willem schreef:De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest.
-
Ja Willem de rolemmer is een bijzonder ding. Historie laat zich niet herschrijven en zal onlosmakelijk aan het forum verbonden zijn. Of je het wil of niet......Ik zal je nog een geheim verklappen deze rolemmer heeft er mede toe bijgedragen dat ik nu in getrouwd ben. overigens niet met de rolemmer.Willem schreef:Deze indruk is veroorzaakt door het herhaaldelijke in meerdere topics in meerdere postings gebruikte "rolemmer". Ook wel vertaalt als "kliko". e.e.a. telkenmale aangeduidt als "grapje".memento schreef:Ik kan je verzekeren dat deze "indruk" onjuist is. Je bent van harte welkom in de chat, om het zelf mee te ervaren.Willem schreef:De "hilariteit" in de postings! (goed lezen: niet chatsessie!) geeft de indruk dat het "gezamenlijk stoom af te blazen in een gezellig nonsense-gesprek" eerder een "gezamelijk stoom af blazen over anderen" is geweest.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above