Orchidee schreef:Wij gaan volgende week voor 2 weken op vakantie.
Hebben jullie er erg veel moeite mee om niet op vakantie te gaan?
Wij gaan dit jaar niet met vakantie. De zolder is bijna helemaal opgeruimd

De boekenkast is eindelijk ook weer overzichtelijk.
Boven op zolder is manlief volop bezig met het schilderwerk, ik ga daar straks strijken. Volgende week blew wil ik de bovenverdieping doen (slaapkamers/badkamer)
+ ook de kasten opruimen. (ik heb al veel kasten op die verdieping gedaan). En de week daarna wil ik het beneden doen samen met de bijkeuken en garage.
Dan heb ik nog 2 weken om te relaxen (dat doe ik tussendoor ook wel, want het is geen aangenomen werk). In die 2 weken wil ik mijn vrienden bezoeken en een
paar geleende boeken wegbrengen etc, dat is voor mij al vakantie (even weer terug in het sociale leven). Bovendien moet ik me ook voorbereiden op het aankomend
schooljaar (we hebben weer voor het eerst een duale (noem je dat zo?) klas - dat houdt in dat we op verschillende niveaus in 1 klas les moeten gaan geven. Wij
zijn dat nog niet gewend, dus best wel een uitdaging. Verder heb ik ook weer voor het eerst een klas met 29 leerlingen. Wij hadden altijd kleine klassen. Het hoogste aantal
was 24 kinderen, later werd 1 klas nogal uitgebreid en dat werden er toen 26 kinderen.
Als je met vakantie in Nederland gaat (of niet) welke provincie heeft dan je voorkeur?