Het werkt zo:
De een stelt een vraag, en degene die daarna antwoord, moet antwoorden maar mag geen ja of nee zeggen. Voorbeeld:
Klaas: schijnt de zon?
Piet: Totaal niet!
Ik zal beginnen:
Heb je dorst?
nou, een kopje koffie zou er best in gaan.Ria schreef:Ik dacht, tijd voor een spelletje!![]()
Het werkt zo:
De een stelt een vraag, en degene die daarna antwoord, moet antwoorden maar mag geen ja of nee zeggen. Voorbeeld:
Klaas: schijnt de zon?
Piet: Totaal niet!
Ik zal beginnen:
Heb je dorst?
ik ben getrouwd met de liefste man van de wereld!!Ria schreef:Heb al ontbeten!
ben je getrouwd?
Die tijd ligt ver achter me, het heeft zich verdiept.henriët schreef: ik ben getrouwd met de liefste man van de wereld!!
Ben je verliefd?
Die staat al maanden uit, hoewel het apparaat wel aan staat voor het warme water. Maar de thermostaat staat op 15, dus in geval van koude nachten (of dagen) gaat hij vanzelf wel aan.oesterschelpje schreef:Buiten wel, binnen niet!![]()
Hebben jullie de kachel nog aan?
Heee dat mag niet! Zie starttopic.Erasmiaan schreef:Ja en nee.
Je mocht alleen geen "ja of nee". Over "ja en nee" staat nietsNeeltje Jans schreef:Heee dat mag niet! Zie starttopic.Erasmiaan schreef:Ja en nee.![]()
je hebt beide verboden woorden genoemd, EN overrules OF. je mag niet meer meedoen.Erasmiaan schreef:Je mocht alleen geen "ja of nee". Over "ja en nee" staat nietsNeeltje Jans schreef:Heee dat mag niet! Zie starttopic.Erasmiaan schreef:Ja en nee.![]()
.