Niet perse van Urk nee, maar ik geloof niet dat er in veel gemeenten dit plaatsvindtalbion schreef:Mara schreef:Femke Halsema, die ook aan tafel zat, opperde dat het wellicht 150 verveelde boefjes waren met een paar criminelen.
Maar als je er bij blijft staan kijken en je doet niets, ben je volgens mij medeschuldig.
Vanmiddag was het op Radio 1. Ze vervelen zich absoluut niet op Urk. Er zijn heel veel verenigingen en werk genoeg volgens ene meneer Bakker. (die zich bezig houdt met de jeugd)
Maar het is niet alleen een plaatselijk probleem en dat moet Den Haag goed begrijpen zei een van de deelnemers nog.

Als er criminele activeiteiten plaatsvinden is dat vaak door donkerharige jongemannen uit een mediterraan land.
Dat wordt opgelost in eigen gelederen. Er wordt een soort "vader"figuur aangesteld. Daar luisteren zo over het algemeen wel naar.
De burgemeester had de teugels strakker aangetrokken, toch kwam hij op mij eerder soft dan star en streng over ! Maar schijn bedriegt misschien ? Of heel veel voeling met de jeugd.