Baby's enzo...

Orchidee

Re: Baby's enzo...

Bericht door Orchidee »

Lourens schreef:
Mara schreef:
Ik snap werkelijk niet dat er niet veel meer vrouwen kiezen voor b.v. :nonnon
En dat mannen het promoten bij hun vrouwen.
Het ideaal. Hij kan gewoon blijven slapen, hij hoeft het niet te voeden. :humhihi
:) Precies, je gelooft toch zeker niet dat ik mijn man de fles zou laten geven die iedere morgen voor 5 uur vertrokken is, nee hoor heerlijk! altijd bij de hand, op de juiste temperatuur en voldoende voorraad, en niet te vergeten zoooooooooooooooo lief :love
Die tijd kan je nooit meer overdoen, en kleine baby's zijn voor je het weet grote pubers :slurp
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Orchidee schreef:
Lourens schreef:
Mara schreef:
Het ideaal. Hij kan gewoon blijven slapen, hij hoeft het niet te voeden. :humhihi
:) Precies, je gelooft toch zeker niet dat ik mijn man de fles zou laten geven die iedere morgen voor 5 uur vertrokken is, nee hoor heerlijk! altijd bij de hand, op de juiste temperatuur en voldoende voorraad, en niet te vergeten zoooooooooooooooo lief :love
Die tijd kan je nooit meer overdoen, en kleine baby's zijn voor je het weet grote pubers :slurp
Ik had mijn kinderen graag bv gegeven , maar helaas had ik doordat mijn hypofyse niet werkt niet genoeg prolactine in mijn hormonen, dus werd er ook geen bv aangemaakt, daar heb veel moeite mee gehad om dat te accepteren. Ik heb het 5 dagen achter elkaar geprobeerd,maar helaas het mocht niet zo zijn.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mariavt schreef:
Orchidee schreef:
Lourens schreef:
Mara schreef:
Ik had mijn kinderen graag bv gegeven , maar helaas had ik doordat mijn hypofyse niet werkt niet genoeg prolactine in mijn hormonen, dus werd er ook geen bv aangemaakt, daar heb veel moeite mee gehad om dat te accepteren. Ik heb het 5 dagen achter elkaar geprobeerd,maar helaas het mocht niet zo zijn.
Dat kan hoor, en is erg frustrerend als er wel helemaal achter staat.
Mijn eigen moeder heeft het ook bij ons alle 7 iedere keer weer geprobeerd, maar ze had gewoon niets...voor mijzelf niet voor te stellen, maar het was zo...
En dan, en er kunnen nog veel meer andere zaken spelen, is het reuze fijn dat er goede flessenmelk is.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
jvdg

Bericht door jvdg »

'k snap der nix van.
Maar wat doe ik ook hierop dit vrouwentopic. :oO
henriët

Bericht door henriët »

Mara schreef:Ik snap werkelijk niet dat er niet veel meer vrouwen kiezen voor b.v. :nonnon
Ik wel hoor!

Ideaal een flesje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

De kleine puk (hij heeft nu een naam....ik weet het demo, maar puk klinkt hier op RF nog zo vertrouwd) is echt een geweldig lief mooi kindje....
Ik zou bijna morgen er weer naar toe gaan om hem weer te bewonderen :love
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

JolandaOudshoorn schreef:De kleine puk (hij heeft nu een naam....ik weet het demo, maar puk klinkt hier op RF nog zo vertrouwd) is echt een geweldig lief mooi kindje....
Er is een kleine puk?
Och heden, ik ben duidelijk de laatste week te weinig op RF geweest.
MM en Demo, van harte geluk gewenst!
~~Soli Deo Gloria~~
Lassie

Bericht door Lassie »

Ja ja.... de 1e is op 1 april geboren en de 2e weet ik niet meer. :nananere
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:De kleine puk (hij heeft nu een naam....ik weet het demo, maar puk klinkt hier op RF nog zo vertrouwd) is echt een geweldig lief mooi kindje....
Jolanda: ik hoor bijna altijd dat de baby mooi en lief was.
Durf je te zeggen dat een baby lelijk is, als dat zo is ?
Lief zijn ze allemaal als ze net geboren zijn, maar mooi :quoi
Maar je gaat tegen een moeder natuurlijk niet zeggen: gefeliciteerd, maar ow ow wat isie lelijk :jongle
Maar "puk" is natuurlijk heeeeeel mooi, de mooiste van dit moment ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mijn moeder heeft het er altijd nog over dat 1 van m'n broers een lelijke baby was...mager, lang...leek net een gevild konijn... :bobo
En toch vind ik dat niet zo aardig, want ze brengt het altijd nog wel eens een keertje ter sprake :huhu
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Mijn moeder heeft het er altijd nog over dat 1 van m'n broers een lelijke baby was...mager, lang...leek net een gevild konijn... :bobo
En toch vind ik dat niet zo aardig, want ze brengt het altijd nog wel eens een keertje ter sprake :huhu
Maar hij is inmiddels leuk "opgedroogd"? ;)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:
Orchidee schreef:Mijn moeder heeft het er altijd nog over dat 1 van m'n broers een lelijke baby was...mager, lang...leek net een gevild konijn... :bobo
Maar hij is inmiddels leuk "opgedroogd"? ;)
Ja hoor, getrouwd, en vader van 2 leuk kids , dusss... :)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Voor iedereen die met kinderen te maken heeft: een waarschuwing
Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Onze Puk was echt meteen een prachtige baby.....

En zo opgevouwen paste ik dus in die buik (hier een uurtje oud)...
Afbeelding

Daar ben ik dan... een paar uurtjes oud....
Afbeelding

3 dagen oud...
Afbeelding

en zo is ie vandaag, 1 week oud...
Afbeelding
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara

Bericht door Mara »

Zo, wat een wijs manneke :love
Wat een kostbaar bezit MM !
En je gelooft het niet, (moet je ook niet doen ;) ) maar meid, wat gaat het snel :ouin
Dus geniet van ELKE dag.
Plaats reactie