MM, bij jou valt het alles mee! Je ziet soms weleens anders...MarthaMartha schreef:Katharina van Bora schreef:Dat vind ik nou ook niet zo geweldig... Mijn ervaring is dat ovver het algemeen de 'echte' positiekleding vaak wel gewoon prettig draagt. En de mode verandert inderdaad. Bij mijn oudste was het ook wijd. Maar nu zie je dat niet meer, maar het moet ook niet te strak zitten. Dat zit niet lekker en staat ook niet echt mooi.refo schreef:En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?![]()
![]()
![]()
die navel ja.... dat komt vast omdat dit ook inderdaad geen positiekleding is.
Heb wel drie rokjes aangeschaft, maar de shirtjes zijn gewoon van Zeeman...
rekken wel mee en kunnen straks de vuilnisbak in...
het vest is ook gewoon van Zeeman.... dus nee wat ik aanheb en wat zichtbaar is, is geen positiekleding...
Baby's enzo...
- Katharina van Bora
Re: baby's enzo...
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Ik hoorde net op de radio dat een 12 jarig meisje uit Groningen tijdens een schoolexcursie is bevallen
Ze wist niet dat ze zwanger was (zegt ze) en kreeg opeens erge krampen in haar buik. Ambulance gebeld en deze hebben geholpen bij de bevalling.
Dat is toch bizar

Dat is toch bizar

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Heb ik ook een keer meegemaakt toen ik in het ziekenhuis werkte. Kind was 15. 'k Zie die ouders nog zitten, die wisten echt niet wat ze meemaakten op die verloskamer!Mara schreef:Ik hoorde net op de radio dat een 12 jarig meisje uit Groningen tijdens een schoolexcursie is bevallenZe wist niet dat ze zwanger was (zegt ze) en kreeg opeens erge krampen in haar buik. Ambulance gebeld en deze hebben geholpen bij de bevalling.
Dat is toch bizar

12 is wel erg jong, overigens.
Ik snap er nooit wat van als mensen niks merken. Kijk eens naar die foto van MM, dat is toch onmogelijk te camoufleren
Maar bovendien heb je nog allerlei andere kenmerken.

Maar bovendien heb je nog allerlei andere kenmerken.
nou snap ik nog wel dat een meisje van 12 niet doorheeft dat ze zwanger is; Misschien amper voorlichting gehad...
En niet iedere zwangere is even zichtbaar zwanger als M&M....
12 jaar. Arme kinderen.
Je wordt niet zwanger van de luchthelma schreef:nou snap ik nog wel dat een meisje van 12 niet doorheeft dat ze zwanger is; Misschien amper voorlichting gehad...

Als je als getrouwde vrouw dan nog niet merkt dat je een baby verwacht, kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het meisje weet toch wat er gebeurd is ? Hoop ik

Zo ik ben geslaagd voor een positiesetje (althans de broek is positie t shirt is gewoon).
samen met m'n zusje even bij prenatal naar binnen geweest.. o zo leuk. Mijn zusje kan heel goed naaien en gaat wat dingetjes voor me maken en ze heeft heel veel spullen nog van dr eigen kinderen (toen die baby's waren) die ik gewoon lekker mag lenen. Heerlijk.

samen met m'n zusje even bij prenatal naar binnen geweest.. o zo leuk. Mijn zusje kan heel goed naaien en gaat wat dingetjes voor me maken en ze heeft heel veel spullen nog van dr eigen kinderen (toen die baby's waren) die ik gewoon lekker mag lenen. Heerlijk.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
huh?? wie heeft die laatste opmerking hier in gezet? waarom kan ik dat niet zien? lijkt of ik het heb gedaan, is echt niet zo...MarthaMartha schreef: ik ben er bijna af (hoop ik)
@ MM, troost je, er is er nog nooit eentje blijven zitten..
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
iemand van het mod.team denk ik.
Ik vond het al zo raar. Ik dacht: gaat ze nu tegen zichzelf zitten pratenMarthaMartha schreef:huh?? wie heeft die laatste opmerking hier in gezet? waarom kan ik dat niet zien? lijkt of ik het heb gedaan, is echt niet zo...MarthaMartha schreef: ik ben er bijna af (hoop ik)

ik heb het niet gedaan 

Ik denk zomaar dat manlief je een hart onder de riem wou steken....MarthaMartha schreef:huh?? wie heeft die laatste opmerking hier in gezet? waarom kan ik dat niet zien? lijkt of ik het heb gedaan, is echt niet zo...MarthaMartha schreef: ik ben er bijna af (hoop ik)
- MarthaMartha
Willem schreef:Ik denk zomaar dat manlief je een hart onder de riem wou steken....MarthaMartha schreef:huh?? wie heeft die laatste opmerking hier in gezet? waarom kan ik dat niet zien? lijkt of ik het heb gedaan, is echt niet zo...MarthaMartha schreef: ik ben er bijna af (hoop ik)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!