Baby's enzo...
Re: baby's enzo...
Vind het wel bijzonder dat MM de naam al heeft bekend gemaakt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
je hebt nog 5 kwartierJolandaOudshoorn schreef:Morgen hebben we een nieuw topic: MM en Demo, gefelie met Puk!Mara schreef:Wat ook 3 of 7 kan wordenMarthaMartha schreef:M'n verlof is ingegaan... héérlijk
Nog even genieten van het uitslapen 's morgens...
Alles is klaar voor de kleine Puk...
Het komt nu echt dichtbij, nog ruim 5 weken...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Nog een weekje officieel...
Hoe is het met jou Lassie?
wowh nog 1 weekje spannend MM.
Ik moet nog aardig wat weekjes ;-). Hier gaat het, ondanks de misselijkheid en vermoeidheid, aardig goed.
Ik moet nog aardig wat weekjes ;-). Hier gaat het, ondanks de misselijkheid en vermoeidheid, aardig goed.
-
Spannend hoor. We wachten het kaartje afMarthaMartha schreef:Nog een weekje officieel...

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- MarthaMartha
Fijn! Bij mij was die misselijkheid na 15 weken echt wel en die enorme vermoeidheid werd ook echt beter....Lassie schreef:wowh nog 1 weekje spannend MM.
voor even, want daarna krijg je weer maagzuur en andere niet grappige dingen....
maar goed, dan ga je aftellen en dat scheelt al een stuk!
@ Schemerlichtje: jaja... we hopen zeker - als alles goed gaat- de kleine op rf te showen....

- oesterschelpje
Sterkte met de laatste "loodjes" , MM!
Lassie, gaat alles nog goed met jou?
Lassie, gaat alles nog goed met jou?
- MarthaMartha
leuke tip Lassie:
www.baby-op-komst.nl
In tegenstelling tot heeeeeeeeeeel veel sites waar van alles op staat is dit een site die wordt beheerd door mensen met kennis van zaken. Mijn verloskundige bijvoorbeeld werkt er ook aan mee. Het is een initiatief om mensen eerlijke informatie te geven. Als je je aanmeldt krijg je ook elke week een informatiemail die voor die week interessant is en over de ontwikkeling van het kleintje.
www.baby-op-komst.nl
In tegenstelling tot heeeeeeeeeeel veel sites waar van alles op staat is dit een site die wordt beheerd door mensen met kennis van zaken. Mijn verloskundige bijvoorbeeld werkt er ook aan mee. Het is een initiatief om mensen eerlijke informatie te geven. Als je je aanmeldt krijg je ook elke week een informatiemail die voor die week interessant is en over de ontwikkeling van het kleintje.
Ben niet zwanger, maar keek toch
Bijna het eerste wat ik lees is dat aspartaam veilig is

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
tsja... heeel bizar. Maar het is nog wetenschappelijk bewezen dat het slecht is voor je.
Hier komt het ook niet in huis.
Maar iemand vroeg hoe het met mij gaat. Ja het gaat goed ik heb wel last van m'n hormoontjes en m'n rug zit vol puisten (terwijl dat ik noooit zoveel had). Heb nu wel een exceem aan m'n voeten en dat vindt ik vervelend ik hoop dat het snel over gaat want als het blijft wordt het lastig met een buik.
Hier komt het ook niet in huis.
Maar iemand vroeg hoe het met mij gaat. Ja het gaat goed ik heb wel last van m'n hormoontjes en m'n rug zit vol puisten (terwijl dat ik noooit zoveel had). Heb nu wel een exceem aan m'n voeten en dat vindt ik vervelend ik hoop dat het snel over gaat want als het blijft wordt het lastig met een buik.
- MarthaMartha
wat is dat?Ichtus schreef:Ben niet zwanger, maar keek toch![]()
Mijn vriendin kreeg een geboortekaartje uit Duitsland, baby was in december geboren, kraamreceptie in mei
Dan zie je toch geen pasgeborene meer ? Het kindje is op tijd en gezond geboren.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
nepsuikerMarthaMartha schreef:wat is dat?Ichtus schreef:Ben niet zwanger, maar keek toch![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
een zoetstof wat nog erger is dan suiker.MarthaMartha schreef:wat is dat?Ichtus schreef:Ben niet zwanger, maar keek toch![]()
Je kunt dan nog beter fris verdunnen met spa rood of blauw dan light producten tot je nemen.
Er is zoveel slecht, je kan maar beter niet meer eten, zelfs onbespoten groente is besmet...Lassie schreef:een zoetstof wat nog erger is dan suiker.MarthaMartha schreef:wat is dat?Ichtus schreef:Ben niet zwanger, maar keek toch![]()
Je kunt dan nog beter fris verdunnen met spa rood of blauw dan light producten tot je nemen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!