Zelfde hotel??????MarthaMartha schreef:lachen, die heb ik hier ook nog ergens in een doos zitten....Marnix schreef:hehe, die bruid-en-bruidegom-eendjes staan bij ons op de badrand. Die stonden in onze hotelkamer na de bruiloft, samen met een zak snoephartjes en rozenblaadjes die door de hele kamer lagen
Stomme is alleen dat ze niet goed kunnen zwemmen, als je ze in het water zet vallen ze voorover.
Baby's enzo...
Re: baby's enzo...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Nee, was niet van het hotel uit, maar door vriendinnen van Joanne gedaan.
Van het hotel kregen we een champagne-ontbijt en mochten we om 12 uur uitchecken ipv om 10 uur
Van het hotel kregen we een champagne-ontbijt en mochten we om 12 uur uitchecken ipv om 10 uur
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik ben echt een fan van (roze) champagne, maar niet bij het ontbijt
Wij kregen een champagneontbijt op de ochtend van onze zilveren trouwdag, maar de champie ging er smiddags pas in
Wij kregen een champagneontbijt op de ochtend van onze zilveren trouwdag, maar de champie ging er smiddags pas in
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar op madamezsazsa.blogspot.com (doorklikken naar draagdoek) vind je meer informatie over een rugdraagmodel. En hoe je 'm zelf kunt maken, voor het geval je al besmet bent met het mamaknutselvirus.MarthaMartha schreef:Wie heeft hier ervaring met draagdoeken voor baby's?
Ik kan op internet weinig vinden aan vergelijk welke doeken het meest veilig zijn...
- MarthaMartha
nee, kadootje van iemand op de bruiloft...Mariavt schreef:Zelfde hotel??????MarthaMartha schreef:lachen, die heb ik hier ook nog ergens in een doos zitten....Marnix schreef:hehe, die bruid-en-bruidegom-eendjes staan bij ons op de badrand. Die stonden in onze hotelkamer na de bruiloft, samen met een zak snoephartjes en rozenblaadjes die door de hele kamer lagen
Stomme is alleen dat ze niet goed kunnen zwemmen, als je ze in het water zet vallen ze voorover.
![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
als mijn geklets jullie gaat storen zeg je het maar.... (of je slaat het topic over natuurlijk)
misschien kunnen Willem en Rijssen hier wel een leuke foto plaatsen!!!
Ik heb zojuist mijn sluier van de kam gepeuterd, nu nog een zoompje erin, en dan kan hij dienen als hemeltje voor de wieg.
Zo leuk, want je hoeft er niet in te knippen en kan hem toch mooi hergebruiken....
als mijn geklets jullie gaat storen zeg je het maar.... (of je slaat het topic over natuurlijk)
misschien kunnen Willem en Rijssen hier wel een leuke foto plaatsen!!!
Ik heb zojuist mijn sluier van de kam gepeuterd, nu nog een zoompje erin, en dan kan hij dienen als hemeltje voor de wieg.
Zo leuk, want je hoeft er niet in te knippen en kan hem toch mooi hergebruiken....
wij vonden het als kinderen barbaars dat ma haar trouwjurk compleet verknipt had tot wiegbekleding. Hoewel, als ik de foto's zie is het toch niet zo'n ramp. Het was 1975... Maar als je sluier intact blijft, is het wel mooi en symbolisch.MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
misschien kunnen Willem en Rijssen hier wel een leuke foto plaatsen!!!![]()
Nee leukZita schreef:wij vonden het als kinderen barbaars dat ma haar trouwjurk compleet verknipt had tot wiegbekleding. Hoewel, als ik de foto's zie is het toch niet zo'n ramp. Het was 1975... Maar als je sluier intact blijft, is het wel mooi en symbolisch.MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
Helaas was mijn trouwjurk daar niet geschikt voor, ik heb hem trouwens nog maar pas er helaas niet meer in.
Hoezo, wou je het nog een keer overdoen dan?Mara schreef: Nee leuk![]()
Helaas was mijn trouwjurk daar niet geschikt voor, ik heb hem trouwens nog maar pas er helaas niet meer in.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Misschien lukt de trouwreportage dan welMariavt schreef:Hoezo, wou je het nog een keer overdoen dan?Mara schreef: Nee leuk![]()
Nee, zonder gekheid, mn ouders leven niet meer.
Volgens Joanne is het met die draagdoeken niet bij te houden, iedereen roept vanalles en nog wat, de een is positief, de ander negatief. Over deze was men wel aardig positief en dat is dan ook uiteindelijk het kado geworden.MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... oep_id=431
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
zien er goed uit!Marnix schreef:Volgens Joanne is het met die draagdoeken niet bij te houden, iedereen roept vanalles en nog wat, de een is positief, de ander negatief. Over deze was men wel aardig positief en dat is dan ook uiteindelijk het kado geworden.MarthaMartha schreef:mmm... zijn er nog anderen die een kindje verwachten?
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... oep_id=431
Ik hoop 4 augustus weer tante te worden... Mijn broer belde vorige week dolgelukkig dat hij voor het eerst papa hoopt te worden
En nu maar hopen dat het een jongen wordt... Anders is het bijna gedaan met de stamhouders.. 
-
Schemerlichtje
Gefeliciteerd joh!Droelie schreef:Ik hoop 4 augustus weer tante te worden... Mijn broer belde vorige week dolgelukkig dat hij voor het eerst papa hoopt te wordenEn nu maar hopen dat het een jongen wordt... Anders is het bijna gedaan met de stamhouders..
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- MarthaMartha
de wieg is zo goed als klaar, alleen het hemeltje nog, maar de rest is super!