wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.

wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
JA!Lassie schreef:wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Ik vond het juist lekker rustig boodschappen doen onder de voetbalwedstrijden. Het is inmiddels 2-1 in het voordeel van Nederland, of hoe ze dat ook noemen.jvdg schreef:JA!Lassie schreef:wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Kunnen we zaterdag weer rustig boodschappen doen.
Tja de avond is nog niet om en het is al 3-1 hoorde ik.Marie-Henriëtte schreef:Ik vond het juist lekker rustig boodschappen doen onder de voetbalwedstrijden. Het is inmiddels 2-1 in het voordeel van Nederland, of hoe ze dat ook noemen.jvdg schreef:JA!Lassie schreef:wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Kunnen we zaterdag weer rustig boodschappen doen.
Ik krijg dus helaas gelijk.jvdg schreef:Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Afgewezen schreef: PS Ik heb nu zo'n leuk aantal berichten, ff niet posten.
, ja, de dwaasheid word dan alleen nog maar erger. Maxima zit te stuiteren in haar stoel in het Stadium....zelfs de a.s. koninklijke familie etc kennen geen zelfbeheersing.jvdg schreef:Ik krijg dus helaas gelijk.jvdg schreef:Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Afgewezen schreef:Zie je wel, ik had na 1-1 twee keer horen juichen, gillen, vuvuzelaën. Het kon niet missen.
PS Ik heb nu zo'n leuk aantal berichten, ff niet posten.
Zuuuuuur.Joannah schreef:, ja, de dwaasheid word dan alleen nog maar erger. Maxima zit te stuiteren in haar stoel in het Stadium....zelfs de a.s. koninklijke familie etc kennen geen zelfbeheersing.jvdg schreef:Ik krijg dus helaas gelijk.jvdg schreef:Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Of zou het allemaal comedie zijn , die moet dienen als een superlijm om Nederland nog bijeen te houden , nu tijdens deze kabinets-moeilijkheden?
Zelfs bij ons is het een heidens lawaai. Jammer hoor, zondag weer...refo schreef:Overigens was het bij verlies nog niet afgelopen, hoor. Dan hadden ze nog een keer gemoeten om de kat z'n staart.