wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Oranjegekte
Re: Oranjegekte
Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
JA!Lassie schreef:wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Kunnen we zaterdag weer rustig boodschappen doen.
Ik vrees: gezien het geluid der vuvuzela's en het gejuich om me heen... Ik schat 3-1 voor Nederland op dit moment. 
-
Marie-Henriëtte
Ik vond het juist lekker rustig boodschappen doen onder de voetbalwedstrijden. Het is inmiddels 2-1 in het voordeel van Nederland, of hoe ze dat ook noemen.jvdg schreef:JA!Lassie schreef:wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Tja de avond is nog niet om en het is al 3-1 hoorde ik.Marie-Henriëtte schreef:Ik vond het juist lekker rustig boodschappen doen onder de voetbalwedstrijden. Het is inmiddels 2-1 in het voordeel van Nederland, of hoe ze dat ook noemen.jvdg schreef:JA!Lassie schreef:wij hopen het. mag datAfgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Zie je wel, ik had na 1-1 twee keer horen juichen, gillen, vuvuzelaën. Het kon niet missen.
PS Ik heb nu zo'n leuk aantal berichten, ff niet posten.
Laatst gewijzigd door Afgewezen op 06 jul 2010, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg dus helaas gelijk.jvdg schreef:Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Afgewezen schreef: PS Ik heb nu zo'n leuk aantal berichten, ff niet posten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
, ja, de dwaasheid word dan alleen nog maar erger. Maxima zit te stuiteren in haar stoel in het Stadium....zelfs de a.s. koninklijke familie etc kennen geen zelfbeheersing.jvdg schreef:Ik krijg dus helaas gelijk.jvdg schreef:Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Of zou het allemaal comedie zijn , die moet dienen als een superlijm om Nederland nog bijeen te houden , nu tijdens deze kabinets-moeilijkheden?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Afgewezen schreef:Zie je wel, ik had na 1-1 twee keer horen juichen, gillen, vuvuzelaën. Het kon niet missen.
k ben benieuwd hoelang nog...
maar hij is leuk
Zuuuuuur.Joannah schreef:, ja, de dwaasheid word dan alleen nog maar erger. Maxima zit te stuiteren in haar stoel in het Stadium....zelfs de a.s. koninklijke familie etc kennen geen zelfbeheersing.jvdg schreef:Ik krijg dus helaas gelijk.jvdg schreef:Prijs de dag niet voor het avond is.Afgewezen schreef:Het is 1-1, dus wie weet, is dit wel het einde van de oranjekoorts.
Of zou het allemaal comedie zijn , die moet dienen als een superlijm om Nederland nog bijeen te houden , nu tijdens deze kabinets-moeilijkheden?
Driemaal vuurwerk hier om de hoek.
Ik denk 3-0, maar het is 3-2.
Overigens was het bij verlies nog niet afgelopen, hoor. Dan hadden ze nog een keer gemoeten om de kat z'n staart.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Zelfs bij ons is het een heidens lawaai. Jammer hoor, zondag weer...refo schreef:Overigens was het bij verlies nog niet afgelopen, hoor. Dan hadden ze nog een keer gemoeten om de kat z'n staart.
-knip refoforum onwaardig-
-
coupe soleil
Ach, er moet toch iemand winnen? Dan is het prima als Nederland wint. En zolang een land terecht wint is er niets aan de hand.
Mij doet voetbal ook niets, maar ja, ieder heeft zo z'n eigen ding.
Mij doet voetbal ook niets, maar ja, ieder heeft zo z'n eigen ding.