Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Een paaltje in mijn bumper.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mijn nieuwe aanwinst:
<=
<=
Gezien de aard van het voorwerp 'paaltje' en de aard van het voorwerp 'bumper', kan ik me meer indenken dat de bumper het paaltje in ging, aangezien 'bumper' wel beweegt, en 'paaltje' niet, zodat 'bumper' als bewegende oorzaak aangewezen kan worden van deze fout, of meer, degene die de auto met deze bumper daaraan bestuurde.fluitje schreef:Een paaltje in mijn bumper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Juist daarom

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
sinds gisteren een EHBO-pas
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Een bosje bloemen uit de tuin

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een aantal tuniekjes/jurkjes.
een topje
een nachtjapon
2 bakjes aardbeien
een tas vol met allemaal lekkere dingen van t stoepje
een topje
een nachtjapon
2 bakjes aardbeien
een tas vol met allemaal lekkere dingen van t stoepje
Orchidee schreef:Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Het woordje "heerlijk" lijkt me slaan op de smaak, of ik moet me vergissen?....
Ik heb nog nooit van zo'n taart gehoord. Ik ben benieuwd naar het recept.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Ik ook!albion schreef:Orchidee schreef:Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Het woordje "heerlijk" lijkt me slaan op de smaak, of ik moet me vergissen?....![]()
Ik heb nog nooit van zo'n taart gehoord. Ik ben benieuwd naar het recept.![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
http://eenvoudigleven.blogspot.com/2010 ... taart.htmlJolandaOudshoorn schreef:Ik ook!albion schreef:Orchidee schreef:Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Het woordje "heerlijk" lijkt me slaan op de smaak, of ik moet me vergissen?....![]()
Hij is erg lekker. Was erg lekker. Met z'n drieen hadden we 'm in 1 zaterdagavond + 1 zondag op. Ook lekker makkelijk om te maken; 't is gewoon cakebeslag met opgeleukte rabarber. Een rozijntje door de cake zou het ook niet verkeerd doen, denk ik.Orchidee schreef:http://eenvoudigleven.blogspot.com/2010 ... taart.htmlJolandaOudshoorn schreef:Ik ook!albion schreef:
maar dan is het niet eenvoudig meerZita schreef:Een rozijntje door de cake zou het ook niet verkeerd doen, denk ik.
~~Soli Deo Gloria~~
Achterpand voor een vest
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
een hart vol dankbaarheid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....