Gezien de aard van het voorwerp 'paaltje' en de aard van het voorwerp 'bumper', kan ik me meer indenken dat de bumper het paaltje in ging, aangezien 'bumper' wel beweegt, en 'paaltje' niet, zodat 'bumper' als bewegende oorzaak aangewezen kan worden van deze fout, of meer, degene die de auto met deze bumper daaraan bestuurde.fluitje schreef:Een paaltje in mijn bumper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Orchidee schreef:Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Ik ook!albion schreef:Orchidee schreef:Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Het woordje "heerlijk" lijkt me slaan op de smaak, of ik moet me vergissen?....![]()
Ik heb nog nooit van zo'n taart gehoord. Ik ben benieuwd naar het recept.![]()
http://eenvoudigleven.blogspot.com/2010 ... taart.htmlJolandaOudshoorn schreef:Ik ook!albion schreef:Orchidee schreef:Vertel even of hij lekker is...want die staat bij mij ook nog op m'n uitprobeerlijstjeZita schreef:Een eenvoudiglevenrabarbertaart. Heerlijk.
Het woordje "heerlijk" lijkt me slaan op de smaak, of ik moet me vergissen?....![]()
Hij is erg lekker. Was erg lekker. Met z'n drieen hadden we 'm in 1 zaterdagavond + 1 zondag op. Ook lekker makkelijk om te maken; 't is gewoon cakebeslag met opgeleukte rabarber. Een rozijntje door de cake zou het ook niet verkeerd doen, denk ik.Orchidee schreef:http://eenvoudigleven.blogspot.com/2010 ... taart.htmlJolandaOudshoorn schreef:Ik ook!albion schreef:
maar dan is het niet eenvoudig meerZita schreef:Een rozijntje door de cake zou het ook niet verkeerd doen, denk ik.