Rapport commissie-Davids inzake Irak

wim

Re: Rapport commissie-Davids inzake Irak

Bericht door wim »

jvdg schreef:Maarten, heb je al gezien dat ons laatste forumlid Bos heet.

Dan weet jij genoeg. :modo
Aargh. Een rood forum in het verschiet. :pan :barbare
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Afgewezen schreef:
Luther schreef:Goed, voor de PvdA'ers onder ons... Zo'n prettige partij is dat nu:
Elsevier schreef:'Geen knieval voor PvdA; houding Hamer bevreemdend'
Wat een kinderachtige reactie (van jou bedoel ik)!
Want?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
freek

Bericht door freek »

Sorry, Luther. Maar van degenen die deze week felle kritiek op Balkenende hadden, was Mariëtte Hamer toch de enige die dit fatsoenlijk en integer verwoordde. Ze is dan misschien wat saai en kleurloos - en a la, ze zit in de coalitie -, maar ik heb toch meer respect voor haar dan alle schreeuwlelijken van afgelopen week bij elkaar.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

freek schreef:Sorry, Luther. Maar van degenen die deze week felle kritiek op Balkenende hadden, was Mariëtte Hamer toch de enige die dit fatsoenlijk en integer verwoordde. Ze is dan misschien wat saai en kleurloos - en a la, ze zit in de coalitie -, maar ik heb toch meer respect voor haar dan alle schreeuwlelijken van afgelopen week bij elkaar.
Ik heb geen verkeerd woord over de toon van Marjet Hamer gesproken. Wat ik constateer is, dat de PvcdA intern over dit punt ook verdeeld is, en dat Bos Hamer in het openbaar feitelijk weer afviel.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Plaats reactie