Joannah doe nou eens rustig. Jij schiet gelijk met gestrekte benen elke discussie in. Obama is helemaal geen leugenaar. Hou je eens bij de feiten. In de campagne heeft hij 2 dingen gezegd:Joannah schreef:Die arme jonge soldaten vallen zowiezo voor niets. Een oorlog tegen zelfmoordcommando's, gedreven door de belofte dat ze een eeuwig paradijs ingaan voor hun moorden tegen christenhonden en afvalligen, kan niet gewonnen worden, tenzij we met veel zwaarder geschut tekeer gaan,(en dat zal er wellicht van komen).Maar dan nog roepen we alleen maar meer haat op, winnen we daar iets mee?Luther schreef:Ja, ik zeg dat ook m.n. richting al die partijen in de Tweede Kamer die zo wild waren van Obama. Obama gaat nu een gigantisch grote troepenmacht sturen; dan moeten al die juichende Obamafans nu over de brug komen en zeggen: OK, wij doen ook mee!.jvdg schreef:Ben ik met je eens.Luther schreef:Inderdaad!
Nu vertrekken uit Uruzgan.... dan zou alles voor niets geweest zijn.
Ik schrijf dit met terughoudendheid, maar dan zouden ook de diep betreurde militairen tevergeefs zijn gevallen.
Obama neemt de Nobelprijs in ontvangst (die prijs gaat helemaal nergens over natuurlijk)maar stuurt extra troepen naar Afghanistan, tegengesteld aan zijn verkiezingsbeloften.
Leugenaar dus.
1. We gaan z.s.m. weg uit Irak. Welnu, dat doet hij; de afbouw gaat binnenkort beginnen.
2. Ik wil me meer richten op Afghanistan, want daar zitten de echte boeven. Welnu, ook dat doet hij: er gaan 30.000 extra man heen en hij vraagt de NAVO om hem hierbij te helpen.
Dus hou alsjeblieft op om zomaar Jan en alleman van leugenaar te betichten etc. (ook in andere topics), want als je dat zomaar doet, zonder onderbouwing, zonder naar de feiten te kijken, zou ik liever hebben dat je weggaat van RF.