óéps.............dat voelt écht koud aan.............Bert Mulder schreef:http://www.accuweather.com/canada-forec ... ic=1&set=1
stuur een zwik hierheen............hebben we weer een elfstedentocht!!! yippieeeeeeeeeeeeeee
óéps.............dat voelt écht koud aan.............Bert Mulder schreef:http://www.accuweather.com/canada-forec ... ic=1&set=1
Voor deze postbode viel het vanmiddag nog aardig mee! Weer bijna 4 uur onderweg geweest(had 2 stuks huis-aan-huisfolders: C1000 en Gamma). De laatste begint vandaag met kerstbomenverkoop. Kunnen de mensen de heidense gewoonte van het 'lichtjesfeest' weer in huis halen. Een kerstboom heeft toch echt niets met kerst te maken! Het woord 'Kerst' is toch een verbastering van Christus, als ik mij niet vergisHendrikus schreef:Hier regent het wel, maar niet buitensporig. Genoeg om behoorlijk nat van te worden, dat wel...albion schreef:Het regent hier nogal (nu is het even droog). Ik vraag me af hoe het onderweg zal zijn. Hoe is het weer bij jullie.
Wij rijden vanaf Rotterdam over Amersfoort - Zwolle naar Kampen. Is het bij jullie bar en boos of redelijk? Ik zal ook wel even naar het weerbericht luisteren moet ik wel snel zijn
Wil je de volgende keer wel terugzwaaien als ik naar je zwaaiGijs83 schreef:[Voor deze postbode viel het vanmiddag nog aardig mee! Weer bijna 4 uur onderweg geweest(had 2 stuks huis-aan-huisfolders: C1000 en Gamma).
Ik heb u niet gezien, maar ik moet zeggen dat het ook niet altijd mogelijk is om te zwaaien, als je heel pak op je arm hebt bv.Hendrikus schreef:Wil je de volgende keer wel terugzwaaien als ik naar je zwaaiGijs83 schreef:[Voor deze postbode viel het vanmiddag nog aardig mee! Weer bijna 4 uur onderweg geweest(had 2 stuks huis-aan-huisfolders: C1000 en Gamma).
In het Openluchtmuseum in ArnhemMarnix schreef:Eena antal "weericonen" voorspellen een koudegolf vanaf half december. Ik ben benieuwd. Lijkt me wel wat... witte kerst en schaatsen tussen Kerst en Oud en Nieuw
En ik hoop dat het ook dondermiddag droog is!!!JolandaOudshoorn schreef:Ik hoop toch zo dat het donderdag avond droog is! Dan kan de viering buiten doorgaan en kunnen we meer mensen bereiken!
nee..... daar kan je sowieso niet met Noren op...Mister schreef:In het Openluchtmuseum in ArnhemMarnix schreef:Eena antal "weericonen" voorspellen een koudegolf vanaf half december. Ik ben benieuwd. Lijkt me wel wat... witte kerst en schaatsen tussen Kerst en Oud en Nieuw
Ik ook, en vooral 's ochtends ook.Oude-Waarheid schreef:En ik hoop dat het ook dondermiddag droog is!!!JolandaOudshoorn schreef:Ik hoop toch zo dat het donderdag avond droog is! Dan kan de viering buiten doorgaan en kunnen we meer mensen bereiken!