Israël - Iran

jvdg

Re: Israël - Iran

Bericht door jvdg »

Ik stel voor dat jullie de vredespijp roken onder het genot van een kop thee met een mariakaakje. :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

alstublieft wil er iemand in dit topic weer ON TOPIC gaan ................

:bobo :ouin (Moderator Auto)
Gian

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

-
Laatst gewijzigd door Marie-Henriëtte op 02 sep 2009, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Misschien heeft Iran wel baat bij een Israelische aanval. Het is erg onrustig, niet alleen sinds de laatste verkiezingen, maar al langer. In Iran wonen veel jonge mensen. Zij hebben vaak genoeg van de conservatieve geestelijken.
Een Israelische aanval kan eenheid brengen in het land :"er is een grote vijand nl. Israel"
The Groom's still waiting at the altar
Gian

Bericht door Gian »

Bonny schreef:Misschien heeft Iran wel baat bij een Israelische aanval. Het is erg onrustig, niet alleen sinds de laatste verkiezingen, maar al langer. In Iran wonen veel jonge mensen. Zij hebben vaak genoeg van de conservatieve geestelijken.
Een Israelische aanval kan eenheid brengen in het land :"er is een grote vijand nl. Israel"
Misschien. Toch denk ik dat de leiders van Iran maar 1 doel voor ogen hebben nl Israel vernietigen. Men gelooft dat hun verlosser niet komt voor de vernietiging van Israel. En dat weet Israël heel goed.
De komst van de Madhi is hun lange termijn visie. Daarom geloof ik niet in een constructieve dialoog met de VS of wie dan ook.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Een boeiende discussie tussen Afgewezen en Gian is gesmoord. Dat vind ik erg jammer.
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

-
Laatst gewijzigd door Marie-Henriëtte op 14 okt 2009, 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gian

Bericht door Gian »

Ik ben benieuwd of dit toch het russische s300 systeem is.
Dat is een systeem wat zowel defensief als offensief gebruikt kan worden
Gian

Bericht door Gian »

helma

Bericht door helma »

jvdg schreef:Ik stel voor dat jullie de vredespijp roken onder het genot van een kop thee met een mariakaakje. :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

alstublieft wil er iemand in dit topic weer ON TOPIC gaan ................

:bobo :ouin (Moderator Auto)

kijk uit voor je hart :huhu
Plaats reactie