Erasmiaan schreef:Mensen,
Duidelijk is naar voren gekomen dat er forumleden zijn die problemen hebben met een afbeelding (uitbeelding) van de Heere Jezus. Over de vraag of dit al dan niet is toegelaten ontspint zich een discussie en dat is goed.
Maar mogen, nu er forumleden zijn die aanstoot aan deze afbeeldingen nemen, deze afbeeldingen verwijderd worden. Ik meen dat het een Bijbels grondbeginsel is dat men dingen laat, om de broederen niet te ergeren. De toegevoegde waarde van deze foto is nihil, nu men zich met de andere foto's een duidelijk beeld kan vormen van de ijssculptuur tentoonstelling.
Erasmiaan, geloof me of niet, maar ik ben het met je eens, in bovenstaande.
Inhoudelijk kan ik er niets over zeggen. Ik stoor me niet aan de foto.
Die discussie ga ik dan ook niet aan.
Maar wanneer mensen gekwetst worden erdoor is het beter om deze weg te halen.
Die reactie komt bij mij echter pas boven bij deze opmerking. Omdat deze posting een andere toon heeft dan de postings waar mensen terecht worden gewezen, aangevallen, veroordeeld, op hun nummer gezet.
Ik denk wanneer deze critici een berichtje naar Hendrikus hadden gestuurd en aangegeven dat zij hier veel moeite mee hadden, hij de foto wellicht had verwijderd. De manier waarop hier er bovenop gesprongen wordt roept ook bij mij recalcitrant gedrag op. Daarom staat ie er misschien nog ...