Ik vind um wel mooi!!Havik schreef:
(ik baal alleen een beetje van de jpeg compressie maar dat kreeg ik er niet uit....)

(ik weet niet eens wat jpeg compressie is...dus zie ik er niets verkeerts aan

Ik vind um wel mooi!!Havik schreef:
(ik baal alleen een beetje van de jpeg compressie maar dat kreeg ik er niet uit....)
Hendrikus schreef:Vandaag was ik bij het IJssculputurenfestival “Bijbelse vertellingen in sneeuw en ijs”, in Zwolle.
http://www.ijssculpturenfestival.nl/
Een kleine impressie:
Farao
Giraffe bij de ark van Noach
Pauw bij de ark van Noach
De toren van Babel
Water in bloed veranderd
Eerstgeborene gedood
Wijze uit het oosten
Ik vond het zeer de moeite (en de kou, ’t is -8 daar) waard!
Voor dit keer toegelaten.caprice schreef:Is de laatste foto van Hendrikus niet in strijd met de forumregels?
De Zaligmaker wordt afgebeeld.
Zucht. De foto's zijn zo mooi, verpest het nou nietcaprice schreef:Is de laatste foto van Hendrikus niet in strijd met de forumregels?
Gij zult u geen gesneden beeld maken van hetgeen boven in de hemel is...Marnix schreef:Zucht. De foto's zijn zo mooi, verpest het nou nietcaprice schreef:Is de laatste foto van Hendrikus niet in strijd met de forumregels?
Overigens zijn jou reacties allen in strijd met de forumregels, ik lees namelijk:
Uw handtekening dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen vermelding van de naam van God of Jezus.
Toch zie ik die in je onderschrift terugkomenKom op, niet zo muggenziften. Dat is de Zaligmaker niet, dat is een ijssculpuur van het kersttafereel.
We raken er aan gewend... Daarom zien we het vaak ook niet meer...artistiek schreef:Gij zult u geen gesneden beeld maken van hetgeen boven in de hemel is...Marnix schreef:Zucht. De foto's zijn zo mooi, verpest het nou nietcaprice schreef:Is de laatste foto van Hendrikus niet in strijd met de forumregels?
Overigens zijn jou reacties allen in strijd met de forumregels, ik lees namelijk:
Toch zie ik die in je onderschrift terugkomenKom op, niet zo muggenziften. Dat is de Zaligmaker niet, dat is een ijssculpuur van het kersttafereel.
Ja, maar ook niet van wat onder op de aarde is. Daar zitten we dan met onze snoezige porseleinen poppen, knuffelberen en raamdecoraties.artistiek schreef:Gij zult u geen gesneden beeld maken van hetgeen boven in de hemel is...Marnix schreef:Zucht. De foto's zijn zo mooi, verpest het nou nietcaprice schreef:Is de laatste foto van Hendrikus niet in strijd met de forumregels?
Jezus is écht mens geweest.artistiek schreef:Gij zult u geen gesneden beeld maken van hetgeen boven in de hemel is...Marnix schreef:Zucht. De foto's zijn zo mooi, verpest het nou nietcaprice schreef:Is de laatste foto van Hendrikus niet in strijd met de forumregels?
Ik vind het heel knap als je zulke ijssculpturen kunt maken. Dat is echt kunst.Marnix schreef:Zullen we maar weer on-topic gaan? Lijkt me leuker