Tamarinde schreef:Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961Punt :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????
je bent ook erg leuk vandaag!
je komt zo leuk uit de hoek...
Volgens mij druipt het sarcasme hier vanaf.
idd Kislev, VOLGENS JOU......maar het stemt niet overeen met de werkelijkheid..............aangezien Bert en wij vrijwel dagelijks msn-contact hebben, weten we dat het zéker niet sarcastisch bedoelt is, integendeel...........
Dan zou voor de rest van de forummers er wel een smile ofzow bij kunnen. Leek nu beetje dubieuze posting
VR 17 aug 2007 | 14.36
Een Amerikaanse militair in Irak heeft zijn leven te danken aan zijn Bijbel, zelfs al was het 'Woord van God' slechts in zakformaat. Soldaat eerste klas Brendan Schweigart (22) werd terwijl hij een tank aan het repareren was, beschoten door een sluipschutter. Een op hem afgevuurde terroristenkogel ging dwars door zijn kogelvrije vest heen, maar bleef steken in het zakbijbeltje dat hij in zijn borstzak droeg, meldt de Amerikaanse newssite Wellsville Daily Reporter.
Volgens de arts die de militair onderzocht, zou de kogel als hij niet in de Bijbel was blijven steken, Schweigart zeker gedood hebben. Van de legerleiding ontving de militair een nieuwe Bijbel en een Purple Heart, aldus de newssite. Purple Hearts worden dooregaans toegekend voor moedige daden tijdens de strijd, in dit geval dus het bij zich dragen van de Bijbel.
VR 17 aug 2007 | 14.36
Een Amerikaanse militair in Irak heeft zijn leven te danken aan zijn Bijbel, zelfs al was het 'Woord van God' slechts in zakformaat. Soldaat eerste klas Brendan Schweigart (22) werd terwijl hij een tank aan het repareren was, beschoten door een sluipschutter. Een op hem afgevuurde terroristenkogel ging dwars door zijn kogelvrije vest heen, maar bleef steken in het zakbijbeltje dat hij in zijn borstzak droeg, meldt de Amerikaanse newssite Wellsville Daily Reporter.
Volgens de arts die de militair onderzocht, zou de kogel als hij niet in de Bijbel was blijven steken, Schweigart zeker gedood hebben. Van de legerleiding ontving de militair een nieuwe Bijbel en een Purple Heart, aldus de newssite. Purple Hearts worden dooregaans toegekend voor moedige daden tijdens de strijd, in dit geval dus het bij zich dragen van de Bijbel.
Bron: Het Laatste Nieuws
Zo'n gelijk verhaal heb ik overegens vaker gehoord van een dominee die het in zijn preek aanhaalde.
VR 17 aug 2007 | 14.36
Wauw...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
VR 17 aug 2007 | 14.36
Wauw...
Een dergelijk verhaaltje komt ook voor in het boek "Huzaren van Waterloo"
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
je tong nog niet in een drievoudige knoop???? :mrgreen: :mrgreen:
Toen ik dat plaatsje bezocht heb ik een inboorling gevraagd of ze deze naam wilde uitspreken.
Het kwam er keurig uit, maarre......ik kon niet controleren of het ook juist was. :|
jvdg schreef:[ Toen ik dat plaatsje bezocht heb ik een inboorling gevraagd of ze deze naam wilde uitspreken.
Het kwam er keurig uit, maarre......ik kon niet controleren of het ook juist was. :|
Heb je het nog even herhaald? :mrgreen:
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty