Opmerkelijk..........
Opmerkelijk..........
Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961Punt :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????
Laatst gewijzigd door Tamarinde op 19 mar 2007, 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Opmerkelijk..........
:mrgreen: :mrgreen: tja, 't is maar hoe je de zin leest! :mrgreen:Tamarinde schreef:Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961. :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Gebruik je dezelfde PC als Petrus, onze voormalige forummer?Tamarinde schreef:Gewoon zoals het er staat!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Want zijn toetsenbord gaf ook altijd een hele serie uitroeptekens en/of vraagtekens als hij er 1 wil neerzetten.
Bij je vorige toetsenbord was dat nog niet het geval.
Of zit Petrus stiekum te souffleren?Tiberius schreef:Gebruik je dezelfde PC als Petrus, onze voormalige forummer?Tamarinde schreef:Gewoon zoals het er staat!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Want zijn toetsenbord gaf ook altijd een hele serie uitroeptekens en/of vraagtekens als hij er 1 wil neerzetten.
Nee hoor ik gebruik gewoon hetzelfde toetsenbord, tenslotte mocht hij met mijn gratie dat toetsenbord gebruiken want deze pc is helemaal van mij.jvdg schreef:Of zit Petrus stiekum te souffleren?Tiberius schreef:Gebruik je dezelfde PC als Petrus, onze voormalige forummer?Tamarinde schreef:Gewoon zoals het er staat!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ai... nog geen jaar getrouwd en dan al dit... :mrgreen:Petrus schreef:de groeten aan je grootje :mrgreen: ...................gehuwd in gemeenschap van goederen...weet je nog??????Tamarinde schreef:want deze pc is helemaal van mij.:!:
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
ehhhhhhhhhhhhhh.......................refo schreef:Niet alleen goederen.......Petrus schreef:de groeten aan je grootje :mrgreen: ...................gehuwd in gemeenschap van goederen...weet je nog??????Tamarinde schreef:want deze pc is helemaal van mij.:!:

Nou, wat dan nog meer???????? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk,..................refo schreef:Niet alleen goederen.......Petrus schreef:de groeten aan je grootje :mrgreen: ...................gehuwd in gemeenschap van goederen...weet je nog??????Tamarinde schreef:want deze pc is helemaal van mij.:!:
Laatst gewijzigd door Tamarinde op 20 mar 2007, 22:00, 2 keer totaal gewijzigd.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Tamarinde schreef:Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961Punt :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????
je bent ook erg leuk vandaag!
je komt zo leuk uit de hoek...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
je zou haar er zó weer in terugtrappen........... :mrgreen:Bert Mulder schreef:Tamarinde schreef:Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961Punt :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????
Volgens mij druipt het sarcasme hier vanaf.Bert Mulder schreef:Tamarinde schreef:Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961Punt :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????

idd Kislev, VOLGENS JOU......maar het stemt niet overeen met de werkelijkheid..............aangezien Bert en wij vrijwel dagelijks msn-contact hebben, weten we dat het zéker niet sarcastisch bedoelt is, integendeel...........Kislev schreef:Volgens mij druipt het sarcasme hier vanaf.Bert Mulder schreef:Tamarinde schreef:Ik zat zo de onderschriften eens door te lezen van verschillende personen. Viel me déze op van Bert Mulder: 7 kinderen, geboren 17 oktober 1961Punt :roll: :roll: :roll: Heb je een zévenling Bert??????????????????