\Hendrikus schreef:Petrus, je hoéft 't niet te lezen.Petrus schreef:Het kan gewoon niet zoals vriend Karsten hier over ons forum denderd met orkaankracht, zo zijn we het niet gewend om met elkaar om te gaan!!!
Bijdragen van deze vriend sla ik gewoon over.
Als zo iemand geen reactie krijgt, gaat de lol er meestal gauw af en zoekt-ie z'n heil wel elders.
En als meneer uitlatingen doet die niet door de beugel kunnen, grijpen de moderators wel in.
Beste vriend Hendrikus...............zoals je evengoed als ik weet dat wij niet gewend zijn om op een dergelijke wijze met alkaar om te gaan, én het feit dat Karsten snoeihard tegen elke haardos in rost, kan het niet anders dan dat er gereageerd wordt op zijn uitlatingen.
Negeren? Ik wou dat ik het kón......er wordt dusdanig tegen elke norm van beschaafdheid gezondigd dat ik niet ánders kan dan, soms even snoeihard, terugreageer.
Daarvoor is mijn gevoel van rechtvaardigheid, om het even op welk gebied, veel te sterk ontwikkeld voor.
Dat kwam in mjn CPN- en NCPN-tijd goed van pas, evenals in mijn SP-tijd................maar nog steeds steekt het keihard de kop op.
Ik weet ook wel, net als jij, dat de woord-gevechten op het forum ánders zijn dan de gesprekken in real live of anderzins privé, maar dit kan echt niet dat wij ons moeten gaan verdedigen tegen in feite buitenstaanders