Huidige leeftijdssamenstelling RF

In welke leeftijdsgroep zit jij?

10-19 jaar
9
11%
20-24 jaar
15
19%
25-29 jaar
19
24%
30-34 jaar
11
14%
35-39 jaar
9
11%
40-44 jaar
5
6%
45-49 jaar
4
5%
50-54 jaar
1
1%
55-59 jaar
1
1%
60 jaar en ouder
6
8%

Totaal aantal stemmen: 80

Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Ik zit dus in de oudste 17%
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

[quote="wouter75"][/quote]Hier geeft iemand het goede voorbeeld :mrgreen:
Hummel

Bericht door Hummel »

wim schreef:Geen tieners. Zitten die allemaal bij Refoweb?

O nee.... die zitten nu natuurlijk allemaal op school en kunnen nog niet reageren.
Inderdaad... :? Op school mogen wij alleen nuttige dingen doen op de computer. Dus.
limosa

Re: Huidige leeftijdssamenstelling RF

Bericht door limosa »

wim schreef:
limosa schreef: interessant, maar welke conclusies zou je aan een bepaalde verdeling willen verbinden?
Daar komt de wetenschapper om de hoek kijken. Alle cijfertjes moeten een hoger doel dienen.
alleen dan zijn cijfertjes interessant, als je graag cijfertjes wil hebben die verder niks betekenen wil ik er nog wel een paar naar je mailen
Labyrinth

Bericht door Labyrinth »

Ik ben één van de twee oude-van-dagen hier
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Labyrinth schreef:Ik ben één van de twee oude-van-dagen hier
Aangenaam Labyrinth,
Dan ben ik de andere van de oude-van-dagen hier!!
Hummel

Bericht door Hummel »

Heb medelijden met mij, ik ben de enige... ehm... jongere.
haaf

Bericht door haaf »

Hummel schreef:
Heb medelijden met mij, ik ben de enige... ehm... jongere.
Hier de tweede...
Ben nog 19..... :wink:
Lassie

Bericht door Lassie »

Kislev schreef:
plebe schreef:
Kislev schreef:
Tamarinde schreef:En natuurlijk durft niemand zijn/haar naam te vermelden bij zijn leeftijd :wink:
Tuurlijk wel, ikke ben 27. Graag met 'u' aanspreken :P :mrgreen:
Je hebt een ouwe kop voor je leeftijd!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat valt wel mee hoor :mrgreen: Vorige week vrijdagmiddag liep ik door de winkelstraat in een niet nader te noemen stad. Daar zaten ergens twee meiden van rond de 18 jaar op een muurtje waar ik langs liep. Eén van die meiden wees plotseling naar me toen ik langs liep en zei beslist: "u wordt uitgeroepen tot de meest sexy man van het jaar". Ze leken het te menen :oops: :shock: :roll: :mrgreen: :lol: :oops:

tWas een compliment. Alleen....... u? man? Ik voel mezelf een 'je' van 27.
o was jij dat? :oops:
jvdg

Bericht door jvdg »

jvdg schreef:Is het misschien een idee om aan de gebruikersnamen de leeftijd () van de gebruiker toe te voegen? Uiteraard op vrijwillige basis. Misschien nog leuker is de geboortedatum. Kunnen we ook mooi feliciteren en wensen toevoegen.
Ik kan me voorstellen dat u hierover heen gelezen hebt. Misschien vind u mij dwaas. Maar als reacties worden gegeven op ingezonden topics kan het verhelderend werken, met respect, als we weten uit welke "leeftijdshoek" de wind waait. Het zegt natuurlijk niet alles, maar het kan uw inzending "evenwichtiger" (voor de "reagensalia") maken.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:
jvdg schreef:Is het misschien een idee om aan de gebruikersnamen de leeftijd () van de gebruiker toe te voegen? Uiteraard op vrijwillige basis. Misschien nog leuker is de geboortedatum. Kunnen we ook mooi feliciteren en wensen toevoegen.
Ik kan me voorstellen dat u hierover heen gelezen hebt. Misschien vind u mij dwaas. Maar als reacties worden gegeven op ingezonden topics kan het verhelderend werken, met respect, als we weten uit welke "leeftijdshoek" de wind waait. Het zegt natuurlijk niet alles, maar het kan uw inzending "evenwichtiger" (voor de "reagensalia") maken.
Niets zeggen is ook iets zeggen. Het feit dat je weinig reactie kreeg op je voorstel, kan erop wijzen dat de forummers het voor kennisgeving hebben aangenomen en zijn overgegaan tot de orde van de dag.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Hendrikus schreef:
jvdg schreef:
Niets zeggen is ook iets zeggen. Het feit dat je weinig reactie kreeg op je voorstel, kan erop wijzen dat de forummers het voor kennisgeving hebben aangenomen en zijn overgegaan tot de orde van de dag.
Weet je Hendikus,
Veel dingen hebben ook vaak gevoelskwestie en dan kan ik ze
moeilijk onder woorden brengen hoe graag ik het ook zou willen.
Bv Eenheid als ik zie hoe daar over geschreven is dan lijkt die
eenheid mijlen ver weg te zijn (behalve in de PKN samen op weg)
of liever gezegd samen van de Weg.
En dan hele noten zingen bij de SGP ook zo iets kan ik wel weer
zeggen bij de CU het liedboek voor de kerken en de NBV enz.
Dus daarom bij mij vaak : Zet Heere een wacht voor mijne lippen
behoed de deuren van mijn mond.
Dat is wat anders dan overgaan tot de orde van de dag :wink:
plebe

Bericht door plebe »

Oude-Waarheid schreef:
Hendrikus schreef:
jvdg schreef:
Weet je Hendikus,
Veel dingen hebben ook vaak gevoelskwestie en dan kan ik ze
moeilijk onder woorden brengen hoe graag ik het ook zou willen.
Bv Eenheid als ik zie hoe daar over geschreven is dan lijkt die
eenheid mijlen ver weg te zijn (behalve in de PKN samen op weg)
of liever gezegd samen van de Weg.
En dan hele noten zingen bij de SGP ook zo iets kan ik wel weer
zeggen bij de CU het liedboek voor de kerken en de NBV enz.
Dus daarom bij mij vaak : Zet Heere een wacht voor mijne lippen
behoed de deuren van mijn mond.
Dat is wat anders dan overgaan tot de orde van de dag :wink:
De opmerkingen hele noten/SGP kwam van mij.
Moet kunnen lijkt me.
Wat mij betreft kunnen dit soort geintjes best zolang de Heere Zèlf maar niet bespot wordt. Onze reformatorische subcultuur kent soms clowneske kenmerken-voer voor grappenmakers die een sfeer die ze liefhebben ook kunnen relativeren.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Kislev

Bericht door Kislev »

Lassie schreef:
Kislev schreef:
plebe schreef:
Kislev schreef: Tuurlijk wel, ikke ben 27. Graag met 'u' aanspreken :P :mrgreen:
Je hebt een ouwe kop voor je leeftijd!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat valt wel mee hoor :mrgreen: Vorige week vrijdagmiddag liep ik door de winkelstraat in een niet nader te noemen stad. Daar zaten ergens twee meiden van rond de 18 jaar op een muurtje waar ik langs liep. Eén van die meiden wees plotseling naar me toen ik langs liep en zei beslist: "u wordt uitgeroepen tot de meest sexy man van het jaar". Ze leken het te menen :oops: :shock: :roll: :mrgreen: :lol: :oops:

tWas een compliment. Alleen....... u? man? Ik voel mezelf een 'je' van 27.
o was jij dat? :oops:
O ja, in welke plaats was het dan? :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

FF een ouwe koe uit de sloot halen..........

25 januari jl mocht ik 59 worden...............en op DV 4 juli a.s hoopt mijn lieve Tamarinde de bevallige leeftijd van 45 jaar te bereiken.(de jonge blom)
Gesloten