Huidige leeftijdssamenstelling RF
Huidige leeftijdssamenstelling RF
Wat is op dit moment de leeftijdsgroep waarin jij jezelf in kunt delen?
Geeft een mooi overzicht van de leeftijdssamenstelling van RF op dit moment. Zeker nadat er al zovele nieuwe forummers zijn bijgekomen, oudere deelnemers zijn vertrokken.........
Klik je leeftijdsgroep aan, en we krijgen een mooi beeld van de leeftijden van de achterban!
Geeft een mooi overzicht van de leeftijdssamenstelling van RF op dit moment. Zeker nadat er al zovele nieuwe forummers zijn bijgekomen, oudere deelnemers zijn vertrokken.........
Klik je leeftijdsgroep aan, en we krijgen een mooi beeld van de leeftijden van de achterban!
Dat verschilt 10 jaar met mijn leeftijd. Graag met jij aanspreken.Kislev schreef:Tuurlijk wel, ikke ben 27. Graag met 'u' aansprekenTamarinde schreef:En natuurlijk durft niemand zijn/haar naam te vermelden bij zijn leeftijd:mrgreen:
Laatst gewijzigd door wim op 19 okt 2006, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Huidige leeftijdssamenstelling RF
interessant, maar welke conclusies zou je aan een bepaalde verdeling willen verbinden?Labyrinth schreef:Wat is op dit moment de leeftijdsgroep waarin jij jezelf in kunt delen?
Re: Huidige leeftijdssamenstelling RF
Daar komt de wetenschapper om de hoek kijken. Alle cijfertjes moeten een hoger doel dienen.limosa schreef: interessant, maar welke conclusies zou je aan een bepaalde verdeling willen verbinden?
Dat valt wel mee hoor :mrgreen: Vorige week vrijdagmiddag liep ik door de winkelstraat in een niet nader te noemen stad. Daar zaten ergens twee meiden van rond de 18 jaar op een muurtje waar ik langs liep. Eén van die meiden wees plotseling naar me toen ik langs liep en zei beslist: "u wordt uitgeroepen tot de meest sexy man van het jaar". Ze leken het te menenplebe schreef:Je hebt een ouwe kop voor je leeftijd!Kislev schreef:Tuurlijk wel, ikke ben 27. Graag met 'u' aansprekenTamarinde schreef:En natuurlijk durft niemand zijn/haar naam te vermelden bij zijn leeftijd:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tWas een compliment. Alleen....... u? man? Ik voel mezelf een 'je' van 27.
Laatst gewijzigd door Kislev op 19 okt 2006, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.