Ik heb een bijbaantje gehad in de supermarkt hier.
Er werden geen condooms verkocht. Nou dan gaat het feest vanavond niet door zei de klant..
Fhiladelphia werd ook een tijdje niet verkocht omdat die een spottende reclame met engelen hadden of iets dergelijks. En zo ging dat wel met meer producten.
Roddelbladen bleven wel in het assortiment.
NRC: Gelovige Apotheker weigert verstrekking anticonceptie
Re: NRC: Gelovige Apotheker weigert verstrekking anticonceptie
Dat laatste legt wat mij betreft een confronterende vinger op een zere plek.Bourdon16 schreef: ↑Vandaag, 10:20 Ik heb een bijbaantje gehad in de supermarkt hier.
Er werden geen condooms verkocht. Nou dan gaat het feest vanavond niet door zei de klant..
Fhiladelphia werd ook een tijdje niet verkocht omdat die een spottende reclame met engelen hadden of iets dergelijks. En zo ging dat wel met meer producten.
de laatste zin gaf mij een licht cynische grijns
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Waarom geen condooms? Wat is daar mis mee? Ook die worden binnen het huwelijk gebruikt.Bourdon16 schreef: ↑Vandaag, 10:20 Ik heb een bijbaantje gehad in de supermarkt hier.
En dat is dus exact de reden waarom in de WGBO afgebakend is waarover hulpverleners bezwaard kunnen zijn. Je zou anders de raarste bezwaren tegenkomen.