O nee hoor, ik trek @Ambtenaars argument door. Soeharto was meer van niveau Poetin met minder internationale invloed. .Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 18:09Het is mij allemaal best maar mensen die bepaalde totalitaire regimes - menen - te kennen zijn meestal ook zelf dictoriaal in hun denken. Als ze het ermee eens zijn met de.dictator, als ze het er niet mee eens zijn diametraal tegenovergesteld in denkbeelden maar met dezelfde methoden. (Dat is ook het vervelende van veel medeburgers afkomstig uit die landen, de methoden nemen ze gewoon mee). Dictatoriaal denken. @Parsifal (maar ook @DDD, @Profesto) zijn zulke forummers en er is verder geen zinnig woord mee te wisselen. President Trump elke keer vergelijken met moordenaars en dictators, dan ben je gewoon af.parsifal schreef: ↑Gisteren, 16:14
Net als Soeharto in Indonesie best goed was bedoel je? En verandert Trump in slechte president als hij vreselijk verliest in midterms?
Gelukkig wacht de Trump op niemand!
Ik heb vaak genoeg aangegeven, ook toen jij weer je van X geplukte ononderbouwde verhaal over verkrachting in Iran naar voren bracht, dat bijvoorbeeld Iran stukje erger is dan VS. Voor zover ik weet heb ik ook nergens de legitimiteit van Trump's president-zijn in twijfel getrokken (wel van besluiten van hem, net als Supreme Court regelmatig doet).
Ik ben er niet gerust op dat er in 2028 nog verkiezingen zullen zijn die qua eerlijkheid nog het niveau van 2024 halen (en daar is al een en ander op aan te merken, door systeemproblemen die er al heel lang zijn).