Konden we voor 1 keer maar eens likes geven he :-)ZWP schreef: ↑30 mar 2026, 12:55Dit moet één van de meest humoristische interacties van dit forum zijn.Edelweiss schreef: ↑30 mar 2026, 10:25Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.parsifal schreef: ↑28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht"![]()
![]()
Waar denk je op dit moment aan? [4]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Aan koffie.
En verder gaan waar ik was.
En verder gaan waar ik was.
Edelweiss schreef: ↑30 mar 2026, 10:25Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.parsifal schreef: ↑28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht"![]()
Ik hoop dat het inmiddels beter gaat!
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Dat vind ik een heel groot compliment, dank je welZWP schreef: ↑30 mar 2026, 12:55Dit moet één van de meest humoristische interacties van dit forum zijn.Edelweiss schreef: ↑30 mar 2026, 10:25Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.parsifal schreef: ↑28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht"![]()
![]()
Dat ik m'n huis moet gaan poetsen..
Voor een ander of voor jezelf?Vrouwke schreef:Dat ik m'n huis moet gaan poetsen..

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ha, ha..die kun je verschillend opvatten.
Ik bedoelde: ik moet aan 't werk, gewoon m'n wekelijkse stof/zuig/sop ronde om de boel niet te laten verslonzen.
- J.C. Philpot
Het job interview dat ik zo heb met iemand uit Beijing, die daar voor ons bedrijf gaat werken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Verkiezingen Hongarije.
Collega van me gaat morgen naar Den Haag, bij de ambassade hebben zich 7000 mensen geregistreerd voor deze verkiezingen. Briefstemmen is niet mogelijk voor expats. Mijn collega bereidt zich voor op uren in de rij staan.
Briefstemmen is wel mogelijk voor etnische Hongaren in landen rond Hongarije (bijvoorbeeld Hongaars sprekende inwoners van Roemenie, die onder Orban Hongaars staatsburgerschap hebben gekregen).
Het geeft een beetje het gevoel van stemmen moeilijk maken voor een groep die traditioneel niet zo voor de regering is.
Collega van me gaat morgen naar Den Haag, bij de ambassade hebben zich 7000 mensen geregistreerd voor deze verkiezingen. Briefstemmen is niet mogelijk voor expats. Mijn collega bereidt zich voor op uren in de rij staan.
Briefstemmen is wel mogelijk voor etnische Hongaren in landen rond Hongarije (bijvoorbeeld Hongaars sprekende inwoners van Roemenie, die onder Orban Hongaars staatsburgerschap hebben gekregen).
Het geeft een beetje het gevoel van stemmen moeilijk maken voor een groep die traditioneel niet zo voor de regering is.
De verkiezingen in Hongarije zijn sowieso ons gebed zeer waard. De aanslagen op de democratie zijn heel ernstig en het is te vrezen dat er ook intimidatie plaats vindt. Gelukkig is onder de jongeren nauwelijks steun voor Orbán.
Orban heeft flink verloren. M.i. goed nieuws voor Hongarije, EU en Oekraine.
Inderdaad, Verbaasde mij wel over het snelle toegeven van Orban op zijn nederlaag. Dat geeft toch weer vertrouwen in de democratische instituties.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Inderdaad. Dat is een reden voor een Dankdag en eerlijk gezegd had ik ook slechter van hem gedacht dat is dus niet goed geweest.