Waar denk je op dit moment aan? [4]

Zeeuw

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Zeeuw »

ZWP schreef: 30 mar 2026, 12:55
Edelweiss schreef: 30 mar 2026, 10:25
parsifal schreef: 28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht" :OO3
Zo krijgt 'geraakt worden door het Woord' ineens een heel andere dimensie.
Dit moet één van de meest humoristische interacties van dit forum zijn. :D
Konden we voor 1 keer maar eens likes geven he :-)
Arja

Bericht door Arja »

Aan koffie.
En verder gaan waar ik was.
parsifal

Bericht door parsifal »

parsifal schreef: 28 mar 2026, 13:34 Een pijnlijke neus. Afgelopen donderdag bij een bijbelstudieavond struikelde onze dominee. Zware bijbel in de hand over een stoelpoot. Bijbel vloog recht tegen mijn neus. Nu voel ik het nog steeds (al voelt niets gebroken). Misschien toch maar een verband op mijn neus doen. En als mensen er dan naar vragen: "Onze dominee gooide zijn bijbel in mijn gezicht" :OO3

Ik hoop dat het inmiddels beter gaat!
:haha Verder: nog steeds een gevoelige neus, maar niet meer echt pijnlijk.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

ZWP schreef: 30 mar 2026, 12:55
Dit moet één van de meest humoristische interacties van dit forum zijn. :D
Dat vind ik een heel groot compliment, dank je wel :)
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Dat ik m'n huis moet gaan poetsen..
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Vrouwke schreef:Dat ik m'n huis moet gaan poetsen..
Voor een ander of voor jezelf?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Orchidee schreef: 01 apr 2026, 15:02
Vrouwke schreef:Dat ik m'n huis moet gaan poetsen..
Voor een ander of voor jezelf?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Ha, ha..die kun je verschillend opvatten.

Ik bedoelde: ik moet aan 't werk, gewoon m'n wekelijkse stof/zuig/sop ronde om de boel niet te laten verslonzen.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Het job interview dat ik zo heb met iemand uit Beijing, die daar voor ons bedrijf gaat werken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
parsifal

Bericht door parsifal »

Verkiezingen Hongarije.

Collega van me gaat morgen naar Den Haag, bij de ambassade hebben zich 7000 mensen geregistreerd voor deze verkiezingen. Briefstemmen is niet mogelijk voor expats. Mijn collega bereidt zich voor op uren in de rij staan.

Briefstemmen is wel mogelijk voor etnische Hongaren in landen rond Hongarije (bijvoorbeeld Hongaars sprekende inwoners van Roemenie, die onder Orban Hongaars staatsburgerschap hebben gekregen).

Het geeft een beetje het gevoel van stemmen moeilijk maken voor een groep die traditioneel niet zo voor de regering is.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
DDD

Bericht door DDD »

De verkiezingen in Hongarije zijn sowieso ons gebed zeer waard. De aanslagen op de democratie zijn heel ernstig en het is te vrezen dat er ook intimidatie plaats vindt. Gelukkig is onder de jongeren nauwelijks steun voor Orbán.
parsifal

Bericht door parsifal »

Orban heeft flink verloren. M.i. goed nieuws voor Hongarije, EU en Oekraine.
huisman

Bericht door huisman »

parsifal schreef: 13 apr 2026, 07:02 Orban heeft flink verloren. M.i. goed nieuws voor Hongarije, EU en Oekraine.
Inderdaad, Verbaasde mij wel over het snelle toegeven van Orban op zijn nederlaag. Dat geeft toch weer vertrouwen in de democratische instituties.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
DDD

Bericht door DDD »

huisman schreef:
parsifal schreef: 13 apr 2026, 07:02 Orban heeft flink verloren. M.i. goed nieuws voor Hongarije, EU en Oekraine.
Inderdaad, Verbaasde mij wel over het snelle toegeven van Orban op zijn nederlaag. Dat geeft toch weer vertrouwen in de democratische instituties.
Inderdaad. Dat is een reden voor een Dankdag en eerlijk gezegd had ik ook slechter van hem gedacht dat is dus niet goed geweest.
Plaats reactie