Wat doen we vandaag?

Bertiel

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bertiel »

Aquazoo
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
parsifal

Bericht door parsifal »

Bertiel schreef: 22 okt 2025, 10:44Aquazoo
Lekker in de buurt. Wij zijn bij Sanjes safari
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

helma schreef: 21 okt 2025, 18:20 Koffer pakken. Morgen hoop ik een week mijn handen uit de mouwen te gaan steken in Israël.
Wat mooi. Wil je er iets meer over vertellen? Ik wens je in elk geval een goede tijd toe!
Wij hopen, afhankelijk van een aantal factoren, binnenkort weer te gaan.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zita schreef: 21 okt 2025, 20:37 Vakantie-to-do-list afwerken. Lekker als al die klusjes die steeds blijven liggen op het gemakje afgewerkt kunnen worden. Zowaar in die stapel papier die ik uitzocht mijn stempas gevonden, ook wel prettig :haha Helaas zie ik al klussend/rommelend/opruimend/poetsend steeds meer dingen die ook wel even gedaan kunnen worden, dus de lijst wordt nog steeds niet korter. Morgen maar een halve dag museum, ter afleiding.
Als er een rij staat voor de ingang van het museum, terwijl er meerdere toegangsbalies open zijn, is dat al een waarschuwing voor wat je nog te wachten staat. :bobo En dan waren er al online entreetickets verplicht, en werden er daarvan een maximumaantal uitgegeven.
Alle mama's van de stad hadden hun kroost meegesleept naar een tentoonstelling die de betreffende mama's wilden zien, maar de kinderen niet. En daartussen krioelden de rollators. Je had je ellebogen nodig om bij de tentoongestelde objecten in de buurt te kunnen komen.
Maar t was een mooie tentoonstelling, denk ik, en na de vakantie ga ik nog wel een keer.
Arja

Bericht door Arja »

Vandaag naar Kootwijkerbroek. Ook altijd weer blij als ik in mijn eigen huisje terug ben.
helma

Bericht door helma »

Edelweiss schreef:
helma schreef: 21 okt 2025, 18:20 Koffer pakken. Morgen hoop ik een week mijn handen uit de mouwen te gaan steken in Israël.
Wat mooi. Wil je er iets meer over vertellen? Ik wens je in elk geval een goede tijd toe!
Met Christenen voor Israël,
Handen uit de Mouwen reis.
Vandaag helpen we bij de olijvenoogst.
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

helma schreef: Gisteren, 06:14
Edelweiss schreef:
Met Christenen voor Israël,
Handen uit de Mouwen reis.
Vandaag helpen we bij de olijvenoogst.
Heb net even door het programma op de website voor de reizen in november geklikt: indrukwekkend!
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Autopuzzeltocht over de Zeeuwse eilanden gereden. Wind viel mee, alleen de haringvlietdam op de terugweg was spannend.
Arja

Bericht door Arja »

Chrisje72 schreef: Gisteren, 19:39 Autopuzzeltocht over de Zeeuwse eilanden gereden. Wind viel mee, alleen de haringvlietdam op de terugweg was spannend.
Leuk! Maar lijkt me ook beetje eng.Zag je hoge golven enzo?
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Arja schreef:
Chrisje72 schreef: Gisteren, 19:39 Autopuzzeltocht over de Zeeuwse eilanden gereden. Wind viel mee, alleen de haringvlietdam op de terugweg was spannend.
Leuk! Maar lijkt me ook beetje eng.Zag je hoge golven enzo?
Dat viel eigenlijk nog reuze mee. Maar op die dam(ik weet niet of je hem(nog) kent) , voel je bij elke schuif klappen van de wind.
Plaats reactie