Wat doen we vandaag?

merel

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Henk J schreef: Gisteren, 16:24
merel schreef: Gisteren, 16:15 Ik zie juist om mij heen dat klasgenoten van mijn kinderen ongeveer 5 keer per jaar op vakantie gaan. Dit jaar staat voor sommige kinderen Tanzania, Zuid Afrika, Peru en Indonesië op het programma.
Nou nou, je vraagt je af waar tijd en geld vandaan komt. Zijn toch ook geen landen waar je 'maar' een week heen gaat zou ik zeggen.
Bij veel bedrijven kan je extra dagen kopen.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef: Gisteren, 16:15

Ik zie juist om mij heen dat klasgenoten van mijn kinderen ongeveer 5 keer per jaar op vakantie gaan. Dit jaar staat voor sommige kinderen Tanzania, Zuid Afrika, Peru en Indonesië op het programma.Daarnaast gaan ze jaarlijks skiën, meerdere keren op stedentrip etc. Ik vind het bizar.
Mijn jongste zit een school in Blijdorp, met een bredere wijk functie. De oudste zit op een school met vooral een Hillegersberg--Schiebroek-Zestienhoven publiek. Zijn vrienden vliegen ook heel de wereld over.
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef: Gisteren, 16:40
Henk J schreef: Gisteren, 16:24
merel schreef: Gisteren, 16:15 Ik zie juist om mij heen dat klasgenoten van mijn kinderen ongeveer 5 keer per jaar op vakantie gaan. Dit jaar staat voor sommige kinderen Tanzania, Zuid Afrika, Peru en Indonesië op het programma.
Nou nou, je vraagt je af waar tijd en geld vandaan komt. Zijn toch ook geen landen waar je 'maar' een week heen gaat zou ik zeggen.
Bij veel bedrijven kan je extra dagen kopen.
Zie dat inderdaad veel in mijn werkomgeving. Deze zomer veel gezinsfoto's uit de VS, Thailand, Indonesië en Zuid-Amerika.

Camping in Drenthe zie ik niet voorbijkomen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

huisman schreef: Gisteren, 18:35
Zie dat inderdaad veel in mijn werkomgeving. Deze zomer veel gezinsfoto's uit de VS, Thailand, Indonesië en Zuid-Amerika.

Zit jij op social media?
huisman

Bericht door huisman »

Ambtenaar schreef: Gisteren, 18:40
huisman schreef: Gisteren, 18:35

Zit jij op social media?
Ik ben uiterst transparant :OO3
Status WhatsApp zie ik de vakantiefoto's. Verder zit ik op LinkedIn maar dat begint ook steeds meer een Facebook te worden. Doe er dus niet veel mee.

Verder praat ik bescheiden mee op dit forum en op fora binnen mijn vakgebied.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
merel

Bericht door merel »

Ambtenaar schreef: Gisteren, 18:24
merel schreef: Gisteren, 16:15

Ik zie juist om mij heen dat klasgenoten van mijn kinderen ongeveer 5 keer per jaar op vakantie gaan. Dit jaar staat voor sommige kinderen Tanzania, Zuid Afrika, Peru en Indonesië op het programma.Daarnaast gaan ze jaarlijks skiën, meerdere keren op stedentrip etc. Ik vind het bizar.
Mijn jongste zit een school in Blijdorp, met een bredere wijk functie. De oudste zit op een school met vooral een Hillegersberg--Schiebroek-Zestienhoven publiek. Zijn vrienden vliegen ook heel de wereld over.
Wat vinden jouw kinderen van dat verschil?
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

merel schreef: Gisteren, 19:21
Wat vinden jouw kinderen van dat verschil?
Ik hoor ze er niet echt over. Maar dat komt omdat we zelf ook enkele malen per jaar er op uit trekken.

Als ouders markeren wij wel dat dit luxe is.
HHR

Bericht door HHR »

Tiberius schreef: 07 aug 2025, 10:42
J.C. Philpot schreef: 07 aug 2025, 08:35
Henk J schreef: 07 aug 2025, 08:25
J.C. Philpot schreef: 07 aug 2025, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.
Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.

Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
Mooi om te lezen. Onze ervaringen met Vakanz zijn eigenlijk altijd wel positief; 1 keer wat minder.
Wij hadden dit keer een wat mindere ervaring. Naast het tegenvallende weer een erg aanwezige kampleider.
Ik denk wel dat Vakanz wat zou moeten vernieuwen. Het is allemaal wel erg voorspelbaar geworden na een paar keer mee. En ook het opgeklopt sfeertje op de socials van 'kijk het eens bere gezellig zijn" gaat me een beetje tegenstaan.
HHR

Bericht door HHR »

Het gemis aan aansluiting is voor ons dan weer geen punt. Wij zoeken geen contact.
De reden dat wij kiezen voor Vakanz zijn echt de kinderen.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wat bedoel je met een erg aanwezige parkleider? Zoveel heb je toch niet met hem/haar te maken?
HHR

Bericht door HHR »

Tiberius schreef: Vandaag, 08:54 Wat bedoel je met een erg aanwezige parkleider? Zoveel heb je toch niet met hem/haar te maken?
Manier van gedragen in de appgroep etc.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Laatste pappadag. Wilden graag naar het strand maar hier bewolkt en regen op komst….
Dan maar na de roots van mijn ega
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Bertiel schreef: Vandaag, 08:58 Laatste pappadag. Wilden graag naar het strand maar hier bewolkt en regen op komst….
Dan maar na de roots van mijn ega
Laatste papadag?
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Betaald ouderschapsverlof
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Bertiel schreef: Vandaag, 09:08 Betaald ouderschapsverlof
Aha. Geniet er van. Of komt er ook nog onbetaald ouderschapsverlof.
Plaats reactie