Wat doen we vandaag?

Edelweiss

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Edelweiss »

merel schreef: 04 aug 2025, 07:42 Na een week tafelen met Franse familie, rijden we vandaag naar het startpunt van onze huttentocht door de bergen.
Veel wandelplezier en geniet van de bergen!
DDD

Bericht door DDD »

Insgelijks
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Klok’uus
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Vanmiddag iemand bezocht in een hospice.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Orchidee schreef: 06 aug 2025, 21:46 Vanmiddag iemand bezocht in een hospice.
Dat zijn moeilijke bezoeken. Sterkte.
DDD

Bericht door DDD »

Er zijn ook mensen die niet kunnen wachten tot ze sterven. Maar voor omstanders kan het moeilijk zijn, inderdaad.
KDD

Bericht door KDD »

naar de airborne museum
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Henk J

Bericht door Henk J »

J.C. Philpot schreef: 07 aug 2025, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Henk J schreef: 07 aug 2025, 08:25
J.C. Philpot schreef: 07 aug 2025, 07:17 Inpakken voor de terugreis morgenochtend. En nog even genieten van het Beijerse landschap.
Goede vakantie gehad? Mooie omgeving daar he.
Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.

Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
helma

Bericht door helma »

Orchidee schreef:Vanmiddag iemand bezocht in een hospice.
Sterkte...
helma

Bericht door helma »

KDD schreef:naar de airborne museum
Fijne dag! See you soon!
Henk J

Bericht door Henk J »

J.C. Philpot schreef: 07 aug 2025, 08:35 Het weer was wisselvallig, maar dat heeft mijn pret niet mogen drukken. Erg genoten van de omgeving, en goede gesprekken mogen hebben met broeders uit de PKN/GG/GGiN. En mooie wandelingen gemaakt.

Weer een positieve Vakanz ervaring rijker (we hebben ook weleens wat minder aansluiting gehad qua sfeer, zoals vorig jaar in Frankrijk).
Goed om te horen, wij hadden ook een mooie Vakanz ervaring in Beieren. Toen we in Frankrijk zaten (Franse alpen) was dat ook minder maar dat kwam ook door de corona tijd. Maar over het algemeen hadden we liever parken die wat goedkoper waren qua budget, daar lopen meer mensen rond waar we aansluiting mee hebben qua sfeer.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Henk J schreef: 07 aug 2025, 10:02 Maar over het algemeen hadden we liever parken die wat goedkoper waren qua budget, daar lopen meer mensen rond waar we aansluiting mee hebben qua sfeer.
Goedkoop en vakantie is een lastige combinatie vind ik. Zeker in het hoogseizoen.
Henk J

Bericht door Henk J »

Ambtenaar schreef: 07 aug 2025, 10:16
Henk J schreef: 07 aug 2025, 10:02 Maar over het algemeen hadden we liever parken die wat goedkoper waren qua budget, daar lopen meer mensen rond waar we aansluiting mee hebben qua sfeer.
Goedkoop en vakantie is een lastige combinatie vind ik. Zeker in het hoogseizoen.
Maar er is wel verschil qua prijzen. In Beieren kost een 8-persoons chalet €850,- per week, in de Franse Alpen ben je zo €1400,- kwijt. Kun je discussiëren of €850,- goedkoop is maar het is een stuk goedkoper dan €1400,-.
Plaats reactie